Heipä vaan kaikille!
Täällä Tampereen sunnalla tällä hetkellä vaikuttava tekniikan sekätyöläinenkin on hurahtanut nyt kasvatushommiin ihan totaalisesti. Tätä foorumia on tullut seurattua parin vuoden ajan, kun ajatus omien chilien kasvattamisesta virkoutui kaupan chilimixin muodossa silloin joskus. Jostain markettihabanerosta saatiin viime kesänä ihan satoakin, tosin joku seittiä värkkäävä punkki tms. niitä koitteli, mutta foorumin neuvoilla niistäkin päästiin :)
Nytten on itämässä on Fajalin paketista sen viittä sorttia ja niille kaveriksi tulossa led-valaistusta, itse töskättynä tietenkin.
Rekisteröityä piti, kun täältä kerran niin verrattomia vinkkejä saa, kysymyksiä nimittäin aloittelijalta vielä riittää varmasti pitkään...
Mukavaa kevättalven jatkoa kaikille!
tervetuloa kerhoon 8)
Tervetuloa Pirkanmaan chilinkasvattajien touhuihin mukaan! Meillä on hyvä meininki täällä, joskin aamuisin melko pisteliäs pytyllä.
Heh! Kiitos vain, tuosta mieleeni tulikin että jäi aiemmin sanomatta että melko usein ruoka tulee maustettua jonkin sortin väkevämmällä paprikalla. Siitä tämä kasvatteluinnostuskin kai on itänyt. Nyttemmin olen oppinunut jopa jonkinlaista kohtuutta ruuan laitossa maustamisen suhteen, lähinnä muiden vaatimuksesta :D
TERVETULOA !!
Ja lisää Pirkammaan osaston kuulumisista löytyy täältä (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=8842.msg128603#msg128603)
Aloha!
Tervetuloa :). LED keskustelu ja kehitys on itsellä ollut seurannan alla, hyvä saada tuoretta "verta" kehiin... ;)