Ruoanlaitto ja ravintolat => Kodin mausteinen kokkaus => Erikoisuudet => Aiheen aloitti: disturbed833 - maaliskuu 12, 2012, 15:32:48 IP

Otsikko: Nagalimsa?
Kirjoitti: disturbed833 - maaliskuu 12, 2012, 15:32:48 IP
Onko mahdollista saada chilin tulisuutta imeytymään limsaan? Viinaanhan se foorumilta lukemani tekstin mukaan onnistuu. Ois kiva kokeilla. Onko jollain tietoa vai yrittämään ilman ennakkoluuloja?
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: Macex - maaliskuu 12, 2012, 19:51:30 IP
Jos et aiheesta löydä keskustelua, sitä ei ole tapahtunut.
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: Fat Ali - maaliskuu 12, 2012, 20:08:50 IP
Mahtaisiko onnistua jollain soda streamerilla tai vastaavalla kotilimppa koneella ? Omakohtaista kokemusta ei kyseisistä myllyistä ole, mutta luulisin että jollain tavalla kikkailemalla voi onnistua.
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: disturbed833 - maaliskuu 12, 2012, 20:19:01 IP
kauanko kestää chilillä imeytyä nesteesen? Riittääkö jos laitan nyt killumaan ja huomenna koulun jälkeen maistan? Ja pitääkö nagaan tehdä viiltoja ,että se "luovuttaa" tulisuuttansa?
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: exa - maaliskuu 12, 2012, 20:23:18 IP
Lainaus käyttäjältä: Fat Ali - maaliskuu 12, 2012, 20:08:50 IP
Mahtaisiko onnistua jollain soda streamerilla tai vastaavalla kotilimppa koneella ? Omakohtaista kokemusta ei kyseisistä myllyistä ole, mutta luulisin että jollain tavalla kikkailemalla voi onnistua.

Avaa/silppuaa pari podia (sokeroituun?) veteen ja paiskaa jääkaappiin tekeytymään. Parin päivän päästä tööttää soda streamilla hapot päälle ja avot - teoriassa limua? Makua voi varmaan hakea sitrushedelmistä yms.
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: wille - maaliskuu 12, 2012, 20:48:38 IP
(http://www.thehotzoneonline.com/wp-content/uploads/2007/03/frostbitelabel250.jpg)

CaJohn's Frostbite (http://www.scorchio.co.uk/cajohns-frostbite-sauce-p-846.html)

Tolla onnistuu hyvin kaikkien juomasekoitusten tulistaminen. ;)
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: disturbed833 - maaliskuu 12, 2012, 21:16:50 IP
Saakos tota suomesta?  ???

EDIT: Ainakin puljusta näyttää saavan. Muita kauppoja?
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: wille - maaliskuu 12, 2012, 21:20:42 IP
Jannella oli jossain vaiheessa Chilikaupassa, nyt ei näkynyt valikoimassa. Ei myöskään Poppamiehen listoilla ollut. Ehkä vielä jossain vaiheessa?
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: Nosiseptori - maaliskuu 12, 2012, 22:13:18 IP
Kyllä saa!

http://www.pulju.net/tuotteet/muonituskeskus/frostbite-hot-sauce
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: tonttu - maaliskuu 13, 2012, 10:44:50 AP
Jos pistää sokerilientä streameriin ja tööttää sinne hiilihappoa, niin tuloksena on keittiö jonka pintoihin ei voi nagaistumisen takia juuri koskea. Todennäköisesti myös silmiä kirvelee. Pistä jollain blenderillä taikka sauvasekoittimella nagoja murskaksi, sekaan muita mausteita, sokeria ja vähän vettä. Anna tekeytyä vähän aikaa ja sihtaa lopputulos. Tee hiilihapotettua vettä, taikka osta valmiina kaupasta. Kaada varovasti mausteseos veteen ja kääntele kunnes sekaisin. Ja jos pilailuvälineestä kysymys, niin vaikka 1/3 lopputuloksesta appelsiinimehua tuohon mausteen pohjaksi, niin saat sitten Naffaa.
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: Ryhis - maaliskuu 14, 2012, 09:13:33 AP
Nagakilju? Anyone?
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: Tyttii - maaliskuu 14, 2012, 09:57:53 AP
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 14, 2012, 09:13:33 AP
Nagakilju? Anyone?

No sehän olisikin kamaa   ;D Kilju kun tuppaa laittamaan vatsan sekaisin ja olisi vielä Ring Of Fire...
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: rasse - maaliskuu 14, 2012, 10:30:09 AP
Lainaus käyttäjältä: Tyttii - maaliskuu 14, 2012, 09:57:53 AP
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 14, 2012, 09:13:33 AP
Nagakilju? Anyone?

No sehän olisikin kamaa   ;D Kilju kun tuppaa laittamaan vatsan sekaisin ja olisi vielä Ring Of Fire...

nimimerkillä " ei mulla kokemusta ole, mutta isot pojat kertoi"  ;D
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: Tyttii - maaliskuu 14, 2012, 12:16:11 IP
Lainaus käyttäjältä: rasse - maaliskuu 14, 2012, 10:30:09 AP
Lainaus käyttäjältä: Tyttii - maaliskuu 14, 2012, 09:57:53 AP
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 14, 2012, 09:13:33 AP
Nagakilju? Anyone?

No sehän olisikin kamaa   ;D Kilju kun tuppaa laittamaan vatsan sekaisin ja olisi vielä Ring Of Fire...

nimimerkillä " ei mulla kokemusta ole, mutta isot pojat kertoi"  ;D

=) Kai sitä joskus nuorena on tullut maistettua. Entäs Dubalac(laksatiivi)-naga-lihasrelaksantti-kilju.
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: wille - maaliskuu 14, 2012, 19:06:56 IP
Eikä unohdeta sitä salamia siitä kiljusta sitten. ;)
Rasvainen salami-dubalac-naga-lihasrelaksantti-kilju.
Ah mikä virkistävä elämän eliksiiri.
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: Nosiseptori - maaliskuu 14, 2012, 19:39:49 IP
Lainaus käyttäjältä: Tyttii - maaliskuu 14, 2012, 09:57:53 AP
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 14, 2012, 09:13:33 AP
Nagakilju? Anyone?

No sehän olisikin kamaa   ;D Kilju kun tuppaa laittamaan vatsan sekaisin ja olisi vielä Ring Of Fire...

Reaktori potenssiin 10.
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: Ryhis - maaliskuu 15, 2012, 09:03:55 AP
Lainaus käyttäjältä: wille - maaliskuu 14, 2012, 19:06:56 IP
Eikä unohdeta sitä salamia siitä kiljusta sitten. ;)
Rasvainen salami-dubalac-naga-lihasrelaksantti-kilju.
Ah mikä virkistävä elämän eliksiiri.

Puurovaaran salmiakki-vademecumkilju on kyllä kovinta ikinä.

:P
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: Landspeed - maaliskuu 16, 2012, 03:14:52 AP
jumalauta nagakilju :D vois olla kovimmallekki alan miehelle paha rasti saada alas!kunnon kankkuses toi aineki saattais herättää takas henkii...käymis astias pari kiloo nagaa lillumas....huh huh...
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: wille - maaliskuu 16, 2012, 23:19:29 IP
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 15, 2012, 09:03:55 AP
Lainaus käyttäjältä: wille - maaliskuu 14, 2012, 19:06:56 IP
Eikä unohdeta sitä salamia siitä kiljusta sitten. ;)
Rasvainen salami-dubalac-naga-lihasrelaksantti-kilju.
Ah mikä virkistävä elämän eliksiiri.

Puurovaaran salmiakki-vademecumkilju on kyllä kovinta ikinä.

:P

Yörgh. 100% spytta-takuu.
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: Whili - maaliskuu 23, 2012, 00:02:53 AP
Jossain keskulteltiin enempi Sodastream-naga-kossusta mut kun en nyt löydö joint..  sori, ketjua.   APUVA !!
Otsikko: Vs: Nagalimsa?
Kirjoitti: DonJuan - huhtikuu 15, 2012, 20:59:40 IP
Nagalimsaa, laksatiivia, mielialalääkettä ja viagraa. Ne blenderii ja juotat parhaimmalle kaverilles.
Lopputulos et ukko on muna pystys paskal, suussa polttelee mut silti hymyilyttää...  :o