Onko mahdollista saada chilin tulisuutta imeytymään limsaan? Viinaanhan se foorumilta lukemani tekstin mukaan onnistuu. Ois kiva kokeilla. Onko jollain tietoa vai yrittämään ilman ennakkoluuloja?
Jos et aiheesta löydä keskustelua, sitä ei ole tapahtunut.
Mahtaisiko onnistua jollain soda streamerilla tai vastaavalla kotilimppa koneella ? Omakohtaista kokemusta ei kyseisistä myllyistä ole, mutta luulisin että jollain tavalla kikkailemalla voi onnistua.
kauanko kestää chilillä imeytyä nesteesen? Riittääkö jos laitan nyt killumaan ja huomenna koulun jälkeen maistan? Ja pitääkö nagaan tehdä viiltoja ,että se "luovuttaa" tulisuuttansa?
Lainaus käyttäjältä: Fat Ali - maaliskuu 12, 2012, 20:08:50 IP
Mahtaisiko onnistua jollain soda streamerilla tai vastaavalla kotilimppa koneella ? Omakohtaista kokemusta ei kyseisistä myllyistä ole, mutta luulisin että jollain tavalla kikkailemalla voi onnistua.
Avaa/silppuaa pari podia (sokeroituun?) veteen ja paiskaa jääkaappiin tekeytymään. Parin päivän päästä tööttää soda streamilla hapot päälle ja avot - teoriassa limua? Makua voi varmaan hakea sitrushedelmistä yms.
(http://www.thehotzoneonline.com/wp-content/uploads/2007/03/frostbitelabel250.jpg)
CaJohn's Frostbite (http://www.scorchio.co.uk/cajohns-frostbite-sauce-p-846.html)
Tolla onnistuu hyvin kaikkien juomasekoitusten tulistaminen. ;)
Saakos tota suomesta? ???
EDIT: Ainakin puljusta näyttää saavan. Muita kauppoja?
Jannella oli jossain vaiheessa Chilikaupassa, nyt ei näkynyt valikoimassa. Ei myöskään Poppamiehen listoilla ollut. Ehkä vielä jossain vaiheessa?
Kyllä saa!
http://www.pulju.net/tuotteet/muonituskeskus/frostbite-hot-sauce
Jos pistää sokerilientä streameriin ja tööttää sinne hiilihappoa, niin tuloksena on keittiö jonka pintoihin ei voi nagaistumisen takia juuri koskea. Todennäköisesti myös silmiä kirvelee. Pistä jollain blenderillä taikka sauvasekoittimella nagoja murskaksi, sekaan muita mausteita, sokeria ja vähän vettä. Anna tekeytyä vähän aikaa ja sihtaa lopputulos. Tee hiilihapotettua vettä, taikka osta valmiina kaupasta. Kaada varovasti mausteseos veteen ja kääntele kunnes sekaisin. Ja jos pilailuvälineestä kysymys, niin vaikka 1/3 lopputuloksesta appelsiinimehua tuohon mausteen pohjaksi, niin saat sitten Naffaa.
Nagakilju? Anyone?
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 14, 2012, 09:13:33 AP
Nagakilju? Anyone?
No sehän olisikin kamaa ;D Kilju kun tuppaa laittamaan vatsan sekaisin ja olisi vielä Ring Of Fire...
Lainaus käyttäjältä: Tyttii - maaliskuu 14, 2012, 09:57:53 AP
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 14, 2012, 09:13:33 AP
Nagakilju? Anyone?
No sehän olisikin kamaa ;D Kilju kun tuppaa laittamaan vatsan sekaisin ja olisi vielä Ring Of Fire...
nimimerkillä " ei mulla kokemusta ole, mutta isot pojat kertoi" ;D
Lainaus käyttäjältä: rasse - maaliskuu 14, 2012, 10:30:09 AP
Lainaus käyttäjältä: Tyttii - maaliskuu 14, 2012, 09:57:53 AP
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 14, 2012, 09:13:33 AP
Nagakilju? Anyone?
No sehän olisikin kamaa ;D Kilju kun tuppaa laittamaan vatsan sekaisin ja olisi vielä Ring Of Fire...
nimimerkillä " ei mulla kokemusta ole, mutta isot pojat kertoi" ;D
=) Kai sitä joskus nuorena on tullut maistettua. Entäs Dubalac(laksatiivi)-naga-lihasrelaksantti-kilju.
Eikä unohdeta sitä salamia siitä kiljusta sitten. ;)
Rasvainen salami-dubalac-naga-lihasrelaksantti-kilju.
Ah mikä virkistävä elämän eliksiiri.
Lainaus käyttäjältä: Tyttii - maaliskuu 14, 2012, 09:57:53 AP
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 14, 2012, 09:13:33 AP
Nagakilju? Anyone?
No sehän olisikin kamaa ;D Kilju kun tuppaa laittamaan vatsan sekaisin ja olisi vielä Ring Of Fire...
Reaktori potenssiin 10.
Lainaus käyttäjältä: wille - maaliskuu 14, 2012, 19:06:56 IP
Eikä unohdeta sitä salamia siitä kiljusta sitten. ;)
Rasvainen salami-dubalac-naga-lihasrelaksantti-kilju.
Ah mikä virkistävä elämän eliksiiri.
Puurovaaran salmiakki-vademecumkilju on kyllä kovinta ikinä.
:P
jumalauta nagakilju :D vois olla kovimmallekki alan miehelle paha rasti saada alas!kunnon kankkuses toi aineki saattais herättää takas henkii...käymis astias pari kiloo nagaa lillumas....huh huh...
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 15, 2012, 09:03:55 AP
Lainaus käyttäjältä: wille - maaliskuu 14, 2012, 19:06:56 IP
Eikä unohdeta sitä salamia siitä kiljusta sitten. ;)
Rasvainen salami-dubalac-naga-lihasrelaksantti-kilju.
Ah mikä virkistävä elämän eliksiiri.
Puurovaaran salmiakki-vademecumkilju on kyllä kovinta ikinä.
:P
Yörgh. 100% spytta-takuu.
Jossain keskulteltiin enempi Sodastream-naga-kossusta mut kun en nyt löydö joint.. sori, ketjua. APUVA !!
Nagalimsaa, laksatiivia, mielialalääkettä ja viagraa. Ne blenderii ja juotat parhaimmalle kaverilles.
Lopputulos et ukko on muna pystys paskal, suussa polttelee mut silti hymyilyttää... :o