Ruoanlaitto ja ravintolat => Ravintolat ja ruokapaikat => Aiheen aloitti: Oder - toukokuu 19, 2012, 14:18:22 IP

Otsikko: CM Pirkkalaan eka satsi tuoreita Heinän Penan chilejä tulee perjantaina 25.5!
Kirjoitti: Oder - toukokuu 19, 2012, 14:18:22 IP
Muutamia lajikkeita tulee tällä ensimmäisellä kertaa kun muut eivät ole vielä korjuu kunnossa.
Muistaakseni tulee medinaa, jalopenoo ja jotain muuta mut nyt ei muista lajiketta.
Lisäksi hyllyyn tulee täydennystä naga/Aji cristal kurkuista ym.

Otsikko: Vs: CM Pirkkalaan eka satsi tuoreita Heinän Penan chilejä tulee perjantaina 25.5!
Kirjoitti: Jahvetti - toukokuu 24, 2012, 21:51:12 IP
Jalopeno? Vois olla ihan mielenkiintoinen uutuus ;)
Otsikko: Vs: CM Pirkkalaan eka satsi tuoreita Heinän Penan chilejä tulee perjantaina 25.5!
Kirjoitti: Macex - toukokuu 25, 2012, 01:03:14 AP
Lainaus käyttäjältä: Jahvetti - toukokuu 24, 2012, 21:51:12 IP
Jalopeno? Vois olla ihan mielenkiintoinen uutuus ;)
Kuulemma on vihreätä ja punasta jalopenoa liikenteessä !!  :o
Otsikko: Vs: CM Pirkkalaan eka satsi tuoreita Heinän Penan chilejä tulee perjantaina 25.5!
Kirjoitti: Oder - toukokuu 25, 2012, 13:53:24 IP
Medina, Homera, Orange Flame, Nattaly ja "Jalopeno" = Gaucho
lisää taas kunhan kypsyvät :)
Otsikko: Vs: CM Pirkkalaan eka satsi tuoreita Heinän Penan chilejä tulee perjantaina 25.5!
Kirjoitti: wille - toukokuu 25, 2012, 21:18:51 IP
Lainaus käyttäjältä: Oder - toukokuu 25, 2012, 13:53:24 IP
"Jalopeno" = Gaucho

Jalapeño.

Ennenkun pojat kiusaa enemmän. :)
Otsikko: Vs: CM Pirkkalaan eka satsi tuoreita Heinän Penan chilejä tulee perjantaina 25.5!
Kirjoitti: Herra 47 - toukokuu 25, 2012, 23:03:58 IP
mutta on se pena jalo ku chilejä kasvattaa  :D
Otsikko: Vs: CM Pirkkalaan eka satsi tuoreita Heinän Penan chilejä tulee perjantaina 25.5!
Kirjoitti: wille - toukokuu 25, 2012, 23:28:33 IP
Lainaus käyttäjältä: Herra 47 - toukokuu 25, 2012, 23:03:58 IP
mutta on se pena jalo ku chilejä kasvattaa  :D

Ja puujalat kolisee! Keksitkö ihan ite? :)
Otsikko: Vs: CM Pirkkalaan tuoreita Heinän Penan chilejä tulee ... ?
Kirjoitti: Whili - kesäkuu 28, 2012, 08:06:09 AP
Mikäs on tilanne tänään ??

Kävin ennen Juhannusta etsimässä jalluja, mutta eipä ollut muuta kuin jotain yök-ulkomaisia.

Ja Poppamiehen chipotle-juustodippiäkin turhaan sain etsiä  >:(