ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Kikimauri - heinäkuu 01, 2012, 22:12:44 IP

Otsikko: Uusi jyvä jemmari esittäytyy.
Kirjoitti: Kikimauri - heinäkuu 01, 2012, 22:12:44 IP
Tervehdys. Aloitteleva chilin kasvattaja Eurajoelta esittäytyy.
Otsikko: Vs: Uusi jyvä jemmari esittäytyy.
Kirjoitti: Jani M - heinäkuu 02, 2012, 22:41:22 IP
Niinpä näkyy. Tervetuloa! :D

Kerro toki hieman lisää itsestäsi, kasveistasi ym. juttua.
Otsikko: Vs: Uusi jyvä jemmari esittäytyy.
Kirjoitti: Kikimauri - heinäkuu 02, 2012, 23:47:20 IP
Ekat lajikkeet c.annuum african devil, c.annuum black cobra, c.annuum thai dragon, c.baccatum lemon drop, c.chinense habanero, jim long F1, joku k-kaupan yleis chili ja fatalin yllärit. Tosin elävävien kirjoista puuttuu suurin osa fatalin ylläreistä ja lemon dropeista. ???. 8 neliön hiton kuumassa ja tunkkaisessa kasvihuoneessa kasvavat.
Otsikko: Vs: Uusi jyvä jemmari esittäytyy.
Kirjoitti: Ernesti - heinäkuu 02, 2012, 23:59:53 IP
Tervetuloa!

Mukavan laajalla lajikekirjolla ainakin näytät aloittavan homman. Oletko mitä kasvatellut aikaisemmin kun kasvihuone kerran löytyy?
Otsikko: Vs: Uusi jyvä jemmari esittäytyy.
Kirjoitti: Whili - heinäkuu 03, 2012, 06:12:04 AP
Tervelutoa foorumille  :)
Otsikko: Vs: Uusi jyvä jemmari esittäytyy.
Kirjoitti: Kikimauri - heinäkuu 03, 2012, 11:00:49 AP
LainaaTervetuloa!

Mukavan laajalla lajikekirjolla ainakin näytät aloittavan homman. Oletko mitä kasvatellut aikaisemmin kun kasvihuone kerran löytyy?
Tomaattia, kurkkua ja normi vihanneksia. Mitä ruoka kaupan siemen pussi valikoimasta aina on löytynyt.
Otsikko: Vs: Uusi jyvä jemmari esittäytyy.
Kirjoitti: Toby - heinäkuu 09, 2012, 12:36:50 IP
nonni hienoa! kasvihuone on aina tosi hyvä asia. Tervetuloa foorumille!