ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: JN - elokuu 05, 2012, 22:42:30 IP

Otsikko: Noviisi
Kirjoitti: JN - elokuu 05, 2012, 22:42:30 IP
Terve!

Keskiluokkaisessa perhe"helvetissä" oleva 3-styrppinen Mäns Hämeestä. Kasvattelen kaikenlaisia hyötykasveja perunasta punajuuriin ja persiljasta vadelmiin. Chileihin ensikosketuksen sain muutama vuosi sitten, kun sain vaimon veljeltä taimen (Bolivian rainbow). Rakkaudella sitäkin kasvattelin ja sato oli mielestäni runsas.
Viime kesä meni ohi chilien kohdalta ja kevät talvella sain ahaa-elämyksen ottaa chilit mukaan idätykseen muiden siementen kanssa.
Nyt on sitten nelisenkymmentä kasvia kasvamassa :)
Otsikko: Vs: Noviisi
Kirjoitti: .:Dam:. - elokuu 05, 2012, 23:19:55 IP
Kuulostaa hyvältä alulta, tervetuloa  :)
Otsikko: Vs: Noviisi
Kirjoitti: Terra Rossa - elokuu 05, 2012, 23:56:57 IP
Tervetuloa vaan :D
Otsikko: Vs: Noviisi
Kirjoitti: Toby - elokuu 06, 2012, 00:01:23 AP
Tervetuloa, tervetuloa.:)  Löysit siis viimein muutaman vuoden kasvattelun jälkeen. Bolivian Rainbowsta voin sanoa että on upea kasvi ja sopii bonchiksi todella hyvin.
Otsikko: Vs: Noviisi
Kirjoitti: Ryhis - elokuu 06, 2012, 09:33:47 AP
Aloha!
Otsikko: Vs: Noviisi
Kirjoitti: Whili - elokuu 10, 2012, 08:04:23 AP
Tervetuloa  :)
Otsikko: Vs: Noviisi
Kirjoitti: Huru-ukko - elokuu 10, 2012, 14:53:30 IP
Tervetuloa    :)!
Otsikko: Vs: Noviisi
Kirjoitti: Raimo Rintalihas - elokuu 10, 2012, 20:08:09 IP
Welcome
Otsikko: Vs: Noviisi
Kirjoitti: unenkuva - elokuu 10, 2012, 20:13:13 IP

Kohta lähtee lapasesta :)
Otsikko: Vs: Noviisi
Kirjoitti: JN - elokuu 15, 2012, 22:52:46 IP
Lainaus käyttäjältä: unenkuva - elokuu 10, 2012, 20:13:13 IP

Kohta lähtee lapasesta :)


Niinpä. Ensi kauden siemenlista on aika pitkä ja tämän kauden taimet yritän saada talvehtimaan sisällä.
Kävin tänään syömässä Thai-ravintolassa ja siellä oli pöytä mausteena rouhittua chiliä. Siemeniä oli rouheen seassa, niin pakkohan niitä oli keräillä mukaan. :) :)
Toivottavasti itävät, jos itävät niin Rawit(ilmeisesti) on mukana ensi kauden kasvatuksessa.
Otsikko: Vs: Noviisi
Kirjoitti: ChiliChillailija - elokuu 16, 2012, 20:26:52 IP
Tervetuloa "tsillaamaan", eli kasvattelemaan "tsilejä" rennosti, iloisesti ja ennenkaikkea innokkaasti. Mitä lajikkeita kasvatat?
Otsikko: Vs: Noviisi
Kirjoitti: JN - elokuu 16, 2012, 20:53:21 IP
Kiitoksia vaan.
Lajikkeet:

- Canijo
- Heatwave
- Ancho Poblano
- Hungarian hot cherry
- Fire Flame
- Mirasol
- Trepadeira werner
- Gigantic red
- CO1172
- Ikeda
- Bolivian rainbow
+surprise seeds


Hungarian hot cherry ei itänyt. Eli muut on kasvamassa.
Otsikko: Vs: Noviisi
Kirjoitti: Lightweight - syyskuu 01, 2012, 13:33:32 IP
Tervetuloa  8)