ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Takling - elokuu 10, 2012, 18:20:14 IP

Otsikko: Taas lähti lapasesta :D
Kirjoitti: Takling - elokuu 10, 2012, 18:20:14 IP
Tervepä terve. Satakunnasta ollaan ja tulisesta sapuskasta tykätään. Aluksi piti vain piruuttaan koittaa tuttavan tuomia siemeniä idättää ja katsoa tuleeko siitä mitään, mutta pitihän sitä sitten vielä mennä ostamaan fataliistä sellainen aloittelijan pussukka. Pienten alkutakkuilujen jälkeen homma alkoi luonaamaan ja tulihan sieltä niitä chilejäkin ja komialtahan ne itse kasvatetut chilit maistuvat.  Edellispäivänä tuli asennettua lamppu katosta roikkumaan chilien yläpuolelle talvea ajatellen ja nyt on suunnitteillä jo ensi kesää varten pihamaalle kasvihuone aukenevineen luukkuineen. Ja tottakai chilifesteille on pakko lähteä käymään. Että se siittä pikku kokeilusta  ;D   
Otsikko: Vs: Taas lähti lapasesta :D
Kirjoitti: Tiemuh - elokuu 10, 2012, 18:48:49 IP
Tervetuloa joukkoon.
Otsikko: Vs: Taas lähti lapasesta :D
Kirjoitti: Huru-ukko - elokuu 10, 2012, 18:54:46 IP
Tervetuloa  :).
Otsikko: Vs: Taas lähti lapasesta :D
Kirjoitti: Raimo Rintalihas - elokuu 10, 2012, 20:02:51 IP
Tervetuloa
Otsikko: Vs: Taas lähti lapasesta :D
Kirjoitti: Toby - elokuu 10, 2012, 21:06:20 IP
Tervetuloa foorumille minunkin puolestani.
Otsikko: Vs: Taas lähti lapasesta :D
Kirjoitti: jaolsten - elokuu 10, 2012, 22:34:50 IP
Mistäpäin Satakuntaa! Tervetuloa foorumille ja Chilifesteille!

T: Ex-Pori/Luvia
Otsikko: Vs: Taas lähti lapasesta :D
Kirjoitti: Whili - elokuu 11, 2012, 09:18:28 AP
Tervetuloa

Noilla eväillä on hyvä lähteä liikkeelle  ;D
Otsikko: Vs: Taas lähti lapasesta :D
Kirjoitti: Ryhis - elokuu 11, 2012, 09:49:07 AP
Aloha!
Otsikko: Vs: Taas lähti lapasesta :D
Kirjoitti: dzamuto - elokuu 13, 2012, 14:54:58 IP
Tervetuloa! :)

Sulla homma kyllä lähtenyt kertaheitolla lapasesta : D Itsekin alkujaan mietin että kahta chiliä kasvatan korkeintaan niin nyt kaikki ikkunalaudat alkaa olemaan niitä täynnä... ;) Menestystä kasvihuone projektiin ens kesälle!