Tervepä terve. Satakunnasta ollaan ja tulisesta sapuskasta tykätään. Aluksi piti vain piruuttaan koittaa tuttavan tuomia siemeniä idättää ja katsoa tuleeko siitä mitään, mutta pitihän sitä sitten vielä mennä ostamaan fataliistä sellainen aloittelijan pussukka. Pienten alkutakkuilujen jälkeen homma alkoi luonaamaan ja tulihan sieltä niitä chilejäkin ja komialtahan ne itse kasvatetut chilit maistuvat. Edellispäivänä tuli asennettua lamppu katosta roikkumaan chilien yläpuolelle talvea ajatellen ja nyt on suunnitteillä jo ensi kesää varten pihamaalle kasvihuone aukenevineen luukkuineen. Ja tottakai chilifesteille on pakko lähteä käymään. Että se siittä pikku kokeilusta ;D
Tervetuloa joukkoon.
Tervetuloa :).
Tervetuloa
Tervetuloa foorumille minunkin puolestani.
Mistäpäin Satakuntaa! Tervetuloa foorumille ja Chilifesteille!
T: Ex-Pori/Luvia
Tervetuloa
Noilla eväillä on hyvä lähteä liikkeelle ;D
Aloha!
Tervetuloa! :)
Sulla homma kyllä lähtenyt kertaheitolla lapasesta : D Itsekin alkujaan mietin että kahta chiliä kasvatan korkeintaan niin nyt kaikki ikkunalaudat alkaa olemaan niitä täynnä... ;) Menestystä kasvihuone projektiin ens kesälle!