ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Ropelleri - elokuu 13, 2012, 23:42:37 IP

Otsikko: Kilon koitan kasvattaa Kilossa
Kirjoitti: Ropelleri - elokuu 13, 2012, 23:42:37 IP
Jonku aikaa täällä jo hillunu, mutta huomasin että chilipäissäni olin epäkohteliaasti unohtanut esitellä itseni.
Elikkäs hei olen Ropelleri Espoon Kilosta ja tykkään kasvatella hilejä.
Otsikko: Vs: Kilon koitan kasvattaa Kilossa
Kirjoitti: Toby - elokuu 14, 2012, 09:00:08 AP
No tervetuloa sitten :)
Mitäs lajikkeita herra kasvattelee?
Otsikko: Vs: Kilon koitan kasvattaa Kilossa
Kirjoitti: ChiliChillailija - elokuu 14, 2012, 09:51:42 AP
Tervetuloa tsillailemaan! Mistä asti olet chiliä kasvattanut? Entä mitä lajiketta/lajikkeita?
Otsikko: Vs: Kilon koitan kasvattaa Kilossa
Kirjoitti: Ryhis - elokuu 14, 2012, 10:25:30 AP
Aloha!
Otsikko: Vs: Kilon koitan kasvattaa Kilossa
Kirjoitti: Niian - elokuu 14, 2012, 15:17:22 IP
Katos kilosta muitakin :D mistäspäin aletaan etsiä pimeällä parveketta/ikkunaa josta myös valoja loistaa?  ;)
Otsikko: Vs: Kilon koitan kasvattaa Kilossa
Kirjoitti: Huru-ukko - elokuu 14, 2012, 22:23:48 IP
Tervetuloa  :).
Otsikko: Vs: Kilon koitan kasvattaa Kilossa
Kirjoitti: Whili - elokuu 18, 2012, 11:36:24 AP
TERVETULOA    ;D
Otsikko: Vs: Kilon koitan kasvattaa Kilossa
Kirjoitti: Lightweight - syyskuu 01, 2012, 13:33:14 IP
Tervetuloa  8)