Jonku aikaa täällä jo hillunu, mutta huomasin että chilipäissäni olin epäkohteliaasti unohtanut esitellä itseni.
Elikkäs hei olen Ropelleri Espoon Kilosta ja tykkään kasvatella hilejä.
No tervetuloa sitten :)
Mitäs lajikkeita herra kasvattelee?
Tervetuloa tsillailemaan! Mistä asti olet chiliä kasvattanut? Entä mitä lajiketta/lajikkeita?
Aloha!
Katos kilosta muitakin :D mistäspäin aletaan etsiä pimeällä parveketta/ikkunaa josta myös valoja loistaa? ;)
Tervetuloa :).
TERVETULOA ;D
Tervetuloa 8)