Ruoanlaitto ja ravintolat => Kodin mausteinen kokkaus => Aiheen aloitti: hessi - syyskuu 28, 2012, 15:09:13 IP

Otsikko: Naga Shot maustekakku
Kirjoitti: hessi - syyskuu 28, 2012, 15:09:13 IP
Päätin kokeilla tavallisen Naga maustekakun sijasta Naga Shot kakkua :)

(http://kuvapilvi.fi/k/Ydzo.jpg) (http://kuvapilvi.fi/k/)
hyvälle tuoksuu.... huomenna Ultimate chilipäät saa maistella :)