Kasvatus ja yleinen chilitieto => Muut kuin paprikakasvit => Aiheen aloitti: Huru-ukko - joulukuu 04, 2012, 19:53:49 IP

Otsikko: Kafferilimetti
Kirjoitti: Huru-ukko - joulukuu 04, 2012, 19:53:49 IP
Olisikohan kellään tuon siemeniä...siitä käytetään lehtiä(kin) maustamiseen...Tain ainakin vinkkiä mistä saisi ostaa siemeniä.
Itse en googlella löytänyt mitään...
Otsikko: Vs: Kafferilimetti
Kirjoitti: Janne - joulukuu 04, 2012, 20:10:43 IP
Sun google on epäkunnossa.

10 sekunnin hakemisella:

http://www.ebay.co.uk/itm/10-THAI-KAFFIR-LIME-SEEDS-Fragrant-Organic-Source-of-Lime-Leaves-for-Cooking-/270838677886 (http://www.ebay.co.uk/itm/10-THAI-KAFFIR-LIME-SEEDS-Fragrant-Organic-Source-of-Lime-Leaves-for-Cooking-/270838677886)
Otsikko: Vs: Kafferilimetti
Kirjoitti: bluesman - joulukuu 04, 2012, 21:47:41 IP
 Odotellaan tovi niin saat mun kasvistani siemeniä. On jo 30cm korkea.
Otsikko: Vs: Kafferilimetti
Kirjoitti: shp - joulukuu 06, 2012, 15:10:00 IP
Sulla prkl 25cm etumatka =(
Milläs mä saisin doupattua noi omat rinnalle ja lopulta ohi?
Otsikko: Vs: Kafferilimetti
Kirjoitti: jaolsten - joulukuu 06, 2012, 22:04:17 IP
Mää en jaksanu odotella, ostin Ebaystä juuri tuosta Jannen linkistä  :D

n. 6€ postimaksuineen...