Ruoanlaitto ja ravintolat => Kodin mausteinen kokkaus => Erikoisuudet => Aiheen aloitti: Janne - joulukuu 24, 2012, 17:55:35 IP

Otsikko: Chili - viskikaakao
Kirjoitti: Janne - joulukuu 24, 2012, 17:55:35 IP
Tätä täytyy tehdä toistekin, onnistui yli odotusten. Kaloreita varmaan ziljoona ja siltä maistuukin!

http://vastahanka.fi/?p=256 (http://vastahanka.fi/?p=256)
Otsikko: Vs: Chili - viskikaakao
Kirjoitti: JaloPena - joulukuu 24, 2012, 19:40:01 IP
Mutta kyllä se on hyvää :)
Otsikko: Vs: Chili - viskikaakao
Kirjoitti: Noli Me Tangere - joulukuu 25, 2012, 07:11:44 AP
Kauheesti en kaakaosta välitä, mutta tuotahan voisi kokeillakin. Sen verran hyvältä vaikutti. Kunhan tässä Tapanin jälkeen pääsee vapaille...