Ajattelin itseäni varten, ehkä vähän myös muita varten laittaa tälläisen päiväkirjan pystyyn. Tosiaan 3 kausi chilinkasvattelua menossa eli jotain on opittu, mutta paljon vielä oppimatta.
Edelliset kaudet on selvitty ilman ötökkäinvaasioita ja toivottavasti tämäkään kausi ei ole poikkeus.
Olen siis ennen pyörinyt chilifoorumilla nimimerkillä disturbed833.
Kiitos valtavasti siemenistä Bluesman;ille, exa;lle, lassi-s;lle.
Toissapäivänä laitoin tulemaan seuraavia lajikkeita
C.Annuum
Bolivian Rainbow
Jalapeno Gaucho ( 1 itänyt)
Ancho Poblano
C. Baccatum
Kaleidoskop ( 3 kpl itäneitä)
Omnicolor (3 Kpl itäneitä)
Rocotillo Twins ( Onko tämä sama kuin Bishop Crown tai Champion?)
C. Chinense
Biquinho (6 Kpl itäneitä)
Naga Morich
Fatalii
Orange Habanero ( 1 Kpl itäneitä)
Pink Habanero ( 1 Kpl Itäneitä)
Trinidad Scorpion Morouga Blend ( 3kpl itäneitä)
PS: Kuvia en vielä voinut lisäillä, koska tämä ( Windows XP) koneeni ei suostu avaamaan/ ei löydä ZTE Blade kännykän tiedostoja
Laitoin loputkin siemenet tulemaan, eli kaikki mitä tänä kautena kylvetään on nyt kylvetty..
Muokkailen tuota lajikelistaa kohta puoliin.. Mutta kuvia tänään illalla tai huomenna.
Tuossa kuva idätyksistä..
(http://img191.imageshack.us/img191/8639/img201212312113211.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/191/img201212312113211.jpg/)
Tänään sain ilokseni huomata kuinka osa siemenistä ilo itänyt. Itäneitä olivat:
4 Kpl Kaleidoskop
3 Kpl Biquinho
Muut eivät ole vielä näyttänet mitään elonmerkkejä.
Omnicolor sekä Pink habanero ilmoittautuvat nyt myös itäneiden joukkoon..
Muutama maailman paskimmalla kameralla otettu kuva:
(http://img515.imageshack.us/img515/9886/img20130111111429kopio.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/515/img20130111111429kopio.jpg/)
(http://img822.imageshack.us/img822/2331/img20130111092000.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/822/img20130111092000.jpg/)
(http://img690.imageshack.us/img690/5800/img20130111091947.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/690/img20130111091947.jpg/)
Yksi 3 lehtinen TSMB myös iti.. Kuvaa ei ole..
Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 120 päivään.
Pikkuhiljaa aika lisätä kuvia.. :D
Alkuun muutamat podikuvat:
(http://img542.imageshack.us/img542/9683/100op.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/542/100op.jpg/)
Ancho, eikö sen pitäisi olla punainen? Minun on saanut hyvän rusketuksen :)
(http://img703.imageshack.us/img703/8821/img20130530115439.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/703/img20130530115439.jpg/)
Ommicolorin podi:
(http://img545.imageshack.us/img545/8413/img20130530115452.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/545/img20130530115452.jpg/)
(http://img823.imageshack.us/img823/8858/img20130530115514.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/823/img20130530115514.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)