ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: hamy - tammikuu 08, 2013, 20:49:27 IP

Otsikko: Hämy aloittelee kautta 2013
Kirjoitti: hamy - tammikuu 08, 2013, 20:49:27 IP
Huomenta,

Kai se kausi on aloitettava, vaikka heittämällä siemenet talouspaperiin - http://t.co/ywfkFKNb

Joskus aikaisemmin tullut kokeiltua sekalaista multakasvattelua parvekkeen räkissä, mutta nyt on aika kokeilla bublerin rakentamista :)

T: Hamy
Otsikko: Vs: Hämy aloittelee kautta 2013
Kirjoitti: Whili - tammikuu 09, 2013, 14:06:22 IP
Huomenta vaan ja tervetuloa  :)

Tuo Zengrow jäänee parissa viikossa pieneksi..
Kunnon bublerit vaan kehiin.

Otsikko: Vs: Hämy aloittelee kautta 2013
Kirjoitti: Chilivaari - tammikuu 09, 2013, 15:28:47 IP
Tervetuloa!
Hämy vai hamy?
Otsikko: Vs: Hämy aloittelee kautta 2013
Kirjoitti: hamy - tammikuu 09, 2013, 23:19:17 IP
Hups, ihan Hamy, vaikkakin puhekielessä joskus ääkkösellinen versio vetää voiton