Huomenta,
Kai se kausi on aloitettava, vaikka heittämällä siemenet talouspaperiin - http://t.co/ywfkFKNb
Joskus aikaisemmin tullut kokeiltua sekalaista multakasvattelua parvekkeen räkissä, mutta nyt on aika kokeilla bublerin rakentamista :)
T: Hamy
Huomenta vaan ja tervetuloa :)
Tuo Zengrow jäänee parissa viikossa pieneksi..
Kunnon bublerit vaan kehiin.
Tervetuloa!
Hämy vai hamy?
Hups, ihan Hamy, vaikkakin puhekielessä joskus ääkkösellinen versio vetää voiton