Nonnii.. Tervehdys kaikille chilipäille! Chilit on laitettu kivivillaan itämään Joensuussa eilen 31.1.2013. Ekaa kertaa asialla ja innolla odotan, kuinka käy! Toivottavasti hyvin! Katsotaan, josko sais jonkinlaista päiväkirjaa tänne kyhättyä. Tarkoituksena olisi rakentaa pari isoa Ebbiä, ehkä yksi pieni Aero ym.. Osa chileistä menee multiin. Kunhan ilmat lämpenee, niin käyttöön tulee parveke ja sukulaisten pihamaat! Oman kameran kenno on rikki, mutta jos saan kameran lainaan, niin kuviakin olisi tarkoitus lisäillä.
Itämään lähti:
C. Annuum
Jalapeno Hercules 0/3
Hot Tomato 0/3
Lombardo 0/3
Prik Ki Nu 0/3
Rawit 0/3
C. Chinense
Monster Naga 0/3
Petenero 0/3
Moruga Scorpion 0/3
C. Baccatum
Sugar Rush 0/3
Lemon Drop 0/3
Lisäksi viisi siementä Fataliin ylläripussista..
Tervetuloa joukkoon.
Tervetuloa Tuomas J, Tuomas K toivottaa sinut tervetulleeksi.
Tervetuloa joukkoon 8)
Rupeaa siellä Joensuussakin olemaan porukkaa miitin verran.
Tervetuloa :).
Tervetuloa porukkaan.
Kiitoksia tervetulon toivotuksista! :)
Taimilaatikossa tapahtui yön aikana jotain, eli voisin päivittää tuota aiempaa listaa!
C. Annuum
Jalapeno Hercules 1/3
Hot Tomato 3/3
Lombardo 1/3
Prik Ki Nu 0/3
Rawit 3/3
C. Chinense
Monster Naga 2/3
Petenero 0/3
Moruga Scorpion 0/3
C. Baccatum
Sugar Rush 2/3
Lemon Drop 2/3
Lisäksi viisi siementä Fataliin ylläripussista.. 1/5
Innolla odottelen, että sirkat tulis jo pinnalle ja noi itämättömätkin lajikkeet vielä nousis!
Tervetuloa!
Mukava nähdä muitakin aloittelevia chilipäitä Joensuusta.
Lainaus käyttäjältä: Chiliputti - helmikuu 06, 2013, 11:14:01 AP
Tervetuloa!
Mukava nähdä muitakin aloittelevia chilipäitä Joensuusta.
Hienoa, etten ole yksin!
Mun kasvatusprojektia voi seurata tuolta päiväkirjasta: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=13092.0 (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=13092.0)