ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Tuomas J - helmikuu 01, 2013, 09:54:39 AP

Otsikko: Tuomas J esittäytyy!
Kirjoitti: Tuomas J - helmikuu 01, 2013, 09:54:39 AP
Nonnii.. Tervehdys kaikille chilipäille! Chilit on laitettu kivivillaan itämään Joensuussa eilen 31.1.2013. Ekaa kertaa asialla ja innolla odotan, kuinka käy! Toivottavasti hyvin! Katsotaan, josko sais jonkinlaista päiväkirjaa tänne kyhättyä. Tarkoituksena olisi rakentaa pari isoa Ebbiä, ehkä yksi pieni Aero ym.. Osa chileistä menee multiin. Kunhan ilmat lämpenee, niin käyttöön tulee parveke ja sukulaisten pihamaat! Oman kameran kenno on rikki, mutta jos saan kameran lainaan, niin kuviakin olisi tarkoitus lisäillä.

Itämään lähti:

C. Annuum

Jalapeno Hercules 0/3
Hot Tomato 0/3
Lombardo 0/3
Prik Ki Nu 0/3
Rawit 0/3

C. Chinense

Monster Naga 0/3
Petenero 0/3
Moruga Scorpion 0/3

C. Baccatum

Sugar Rush 0/3
Lemon Drop 0/3

Lisäksi viisi siementä Fataliin ylläripussista..
Otsikko: Vs: Tuomas J esittäytyy!
Kirjoitti: Miquel - helmikuu 01, 2013, 10:52:17 AP
Tervetuloa joukkoon.
Otsikko: Vs: Tuomas J esittäytyy!
Kirjoitti: Macex - helmikuu 01, 2013, 11:18:51 AP
Tervetuloa Tuomas J, Tuomas K toivottaa sinut tervetulleeksi.
Otsikko: Vs: Tuomas J esittäytyy!
Kirjoitti: Whili - helmikuu 01, 2013, 12:13:10 IP
Tervetuloa joukkoon  8)

Rupeaa siellä Joensuussakin olemaan porukkaa miitin verran.
Otsikko: Vs: Tuomas J esittäytyy!
Kirjoitti: Huru-ukko - helmikuu 01, 2013, 15:18:55 IP
Tervetuloa  :).
Otsikko: Vs: Tuomas J esittäytyy!
Kirjoitti: ChiliChillailija - helmikuu 01, 2013, 15:30:55 IP
Tervetuloa porukkaan.
Otsikko: Vs: Tuomas J esittäytyy!
Kirjoitti: Tuomas J - helmikuu 04, 2013, 13:57:01 IP
Kiitoksia tervetulon toivotuksista! :)

Taimilaatikossa tapahtui yön aikana jotain, eli voisin päivittää tuota aiempaa listaa!

C. Annuum

Jalapeno Hercules 1/3
Hot Tomato 3/3
Lombardo 1/3
Prik Ki Nu 0/3
Rawit 3/3

C. Chinense

Monster Naga 2/3
Petenero 0/3
Moruga Scorpion 0/3

C. Baccatum

Sugar Rush 2/3
Lemon Drop 2/3

Lisäksi viisi siementä Fataliin ylläripussista.. 1/5

Innolla odottelen, että sirkat tulis jo pinnalle ja noi itämättömätkin lajikkeet vielä nousis!
Otsikko: Vs: Tuomas J esittäytyy!
Kirjoitti: Chiliputti - helmikuu 06, 2013, 11:14:01 AP
Tervetuloa!
Mukava nähdä muitakin aloittelevia chilipäitä Joensuusta.
Otsikko: Vs: Tuomas J esittäytyy!
Kirjoitti: Tuomas J - helmikuu 06, 2013, 21:20:52 IP
Lainaus käyttäjältä: Chiliputti - helmikuu 06, 2013, 11:14:01 AP
Tervetuloa!
Mukava nähdä muitakin aloittelevia chilipäitä Joensuusta.

Hienoa, etten ole yksin!
Otsikko: Vs: Tuomas J esittäytyy!
Kirjoitti: Tuomas J - helmikuu 07, 2013, 11:43:07 AP
Mun kasvatusprojektia voi seurata tuolta päiväkirjasta: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=13092.0 (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=13092.0)