Hei!
Olen nuorinainen Espoosta ja innostuin puutarha/viljelma/sisäpeltoni laajentamisesta chileillä vasta jonkin aikaa sitten. Lurkkaamaan täällä olen jo hieman ehtinyt, mutta rekisteröitymisen sain aikakseksi vasta nyt.
Chilin kasvatuksen olen parissa aivan aloittelija, mutta muita sisäkasvatus projekteja, näin talvella, onkin sitten vaikka muille jakaa. Innostuin chilistä kaverini kautta, joka myös minut tänne foorumille ohjasi.
Kiitos, kumarrus ja mainostus siitä että kaipailisin enämmän tai vähemmän käytettyä 250-400W spna-lamppua sarjoineen muun kokoelman jatkoksi.
Tervetuloa meidän chilinistien joukkoon!
Oliko minkälaista hintahaitaria sulla tuolle natikalle?
Kiitos ^^. Ehdoton maksimi 130€ posteineen, mutta alle 100€ olisi jo loistava.
http://www.chilitarvike.fi/400w_spna_valaisin_kaytetty (http://www.chilitarvike.fi/400w_spna_valaisin_kaytetty)
Sehän lähtee sitten sulle tuosta.
Ihanaa, kiitos.
Tervetuloa! :)
Tervetuloa!! :)
Tervetuloa karvasten chiliukkojen seuraan :D
^^ Tällävauhdilla ollaan jo kohta vähemmistöä! :)
Welcome to our wonderful little hell! :) Eikun onnea kasvatuskauteen!!
Lisää chilinaisia. Tervetuloa. :)
Tervetuloa porukkaan!