ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: memo^ - helmikuu 23, 2013, 20:37:24 IP

Otsikko: memo^ esittäytyy
Kirjoitti: memo^ - helmikuu 23, 2013, 20:37:24 IP
Hei!

Olen nuorinainen Espoosta ja innostuin puutarha/viljelma/sisäpeltoni laajentamisesta chileillä vasta jonkin aikaa sitten. Lurkkaamaan täällä olen jo hieman ehtinyt, mutta rekisteröitymisen sain aikakseksi vasta nyt.

Chilin kasvatuksen olen parissa aivan aloittelija, mutta muita sisäkasvatus projekteja, näin talvella, onkin sitten vaikka muille jakaa. Innostuin chilistä kaverini kautta, joka myös minut tänne foorumille ohjasi.

Kiitos, kumarrus ja mainostus siitä että kaipailisin enämmän tai vähemmän käytettyä 250-400W spna-lamppua sarjoineen muun kokoelman jatkoksi.
Otsikko: Vs: memo^ esittäytyy
Kirjoitti: Macex - helmikuu 23, 2013, 20:42:58 IP
Tervetuloa meidän chilinistien joukkoon!

Oliko minkälaista hintahaitaria sulla tuolle natikalle?
Otsikko: Vs: memo^ esittäytyy
Kirjoitti: memo^ - helmikuu 23, 2013, 20:53:53 IP
Kiitos ^^. Ehdoton maksimi 130€ posteineen, mutta alle 100€ olisi jo loistava.
Otsikko: Vs: memo^ esittäytyy
Kirjoitti: Macex - helmikuu 23, 2013, 20:56:31 IP
http://www.chilitarvike.fi/400w_spna_valaisin_kaytetty (http://www.chilitarvike.fi/400w_spna_valaisin_kaytetty)
Sehän lähtee sitten sulle tuosta.
Otsikko: Vs: memo^ esittäytyy
Kirjoitti: memo^ - helmikuu 23, 2013, 20:59:00 IP
Ihanaa, kiitos.
Otsikko: Vs: memo^ esittäytyy
Kirjoitti: Miquel - helmikuu 23, 2013, 21:49:36 IP
Tervetuloa!  :)
Otsikko: Vs: memo^ esittäytyy
Kirjoitti: Huru-ukko - helmikuu 23, 2013, 21:50:34 IP
Tervetuloa!!  :)
Otsikko: Vs: memo^ esittäytyy
Kirjoitti: Whili - helmikuu 25, 2013, 12:35:33 IP
Tervetuloa karvasten chiliukkojen seuraan  :D
Otsikko: Vs: memo^ esittäytyy
Kirjoitti: Miquel - helmikuu 25, 2013, 12:39:42 IP
^^ Tällävauhdilla ollaan jo kohta vähemmistöä! :)
Otsikko: Vs: memo^ esittäytyy
Kirjoitti: Aji Inferno - maaliskuu 07, 2013, 17:11:19 IP
Welcome to our wonderful little hell! :) Eikun onnea kasvatuskauteen!!
Otsikko: Vs: memo^ esittäytyy
Kirjoitti: ChiliChillailija - maaliskuu 10, 2013, 20:28:53 IP
Lisää chilinaisia. Tervetuloa. :)
Otsikko: Vs: memo^ esittäytyy
Kirjoitti: Toby - maaliskuu 12, 2013, 15:52:02 IP
Tervetuloa porukkaan!