Kasvatus ja yleinen chilitieto => Päiväkirjat ja fotoalbumit => Aiheen aloitti: PiChili - huhtikuu 11, 2013, 20:09:29 IP

Otsikko: PiChilin tuotoksia 2013
Kirjoitti: PiChili - huhtikuu 11, 2013, 20:09:29 IP
Taustatarinahan alkaa tuolla esittäytymisessä, joten laitan tänne talteen kuvan harvakseltaan.
Online-tilanteen voi aina käydä tarkastamassa osoitteesta http://pichili.dy.fi (http://pichili.dy.fi)

Tilanne tänään 11.4.2013.
Ensimmäiset hedelmät alkavat kypsymään ja ihan ensimmäinen lienee jo maistelukelpoinen.
Siemenet on siis kylvetty 4.12.2012 eli miltei päivälleen 4kk siinä meni - keskellä talvea.
(https://lh6.googleusercontent.com/-hLaYQvishQI/UWbrnxr8GRI/AAAAAAAAKK4/mQSHGy0S2Tc/w491-h325-p-o/DSC_4094.JPG)
Lajikkeista ei ole edelleenkään hajuakaan, mutta pari arvausta tuonne lajikkeentunnistamisketjuun on onneksi tullut.
Otsikko: Vs: PiChilin tuotoksia 2013
Kirjoitti: MonkeyFace - huhtikuu 12, 2013, 08:55:46 AP
Hienosti näkyy chilien kasvu tuossa timelapsessa  :) Millä kuvasit sitä?
Otsikko: Vs: PiChilin tuotoksia 2013
Kirjoitti: PiChili - huhtikuu 13, 2013, 11:16:00 AP
Ihan tavallinen webkamera on kiinni Raspberry Pi -koneessa ja ottaa kuvan 5 min välein valoisaan aikaan.
Otsikko: Vs: PiChilin tuotoksia 2013
Kirjoitti: PiChili - huhtikuu 26, 2013, 10:51:56 AP
Itselle muistiin: Ulkoilutus alkoi.

Kasvit viettävät päivät ulkona, lasitetulla parvekkeella.
Aamun keli oli +7, puolipilvistä. Parempaa valoa se auringonvalo kuitenkin lienee, kuin ESL:n antama sinipuna.

Yöksi vielä sisälle, (räntä?)sateita lupailee.

Saa nuokin pärjätä ulkona, jos isäntäkin liikkuu jo moottoripyörällä  ::)
Otsikko: Vs: PiChilin tuotoksia 2013
Kirjoitti: PiChili - toukokuu 12, 2013, 16:19:53 IP
Chilit muuttaneet kokonaan ulos.
Vieressä kasvaa jonkinlainen basilikavalikoima - eiköhän niistä jotain sapuskaa saada.

Hyvää kesää!!

(https://lh5.googleusercontent.com/-dAq3Kr8gdcw/UY-WkmWF87I/AAAAAAAAKPE/4-gQBuZjhu8/w529-h395-no/525446_10151616447213254_482924658_n.jpg)
Otsikko: Vs: PiChilin tuotoksia 2013
Kirjoitti: HotVelo - toukokuu 12, 2013, 23:13:03 IP
Nuohan näyttää oikein hyviltä! Eiköhän nyt ne pari, joitten tyypistä ei ole ollut varmuutta, ala myös päästä kiinni juonesta ja podintuotannosta.