Taustatarinahan alkaa tuolla esittäytymisessä, joten laitan tänne talteen kuvan harvakseltaan.
Online-tilanteen voi aina käydä tarkastamassa osoitteesta http://pichili.dy.fi (http://pichili.dy.fi)
Tilanne tänään 11.4.2013.
Ensimmäiset hedelmät alkavat kypsymään ja ihan ensimmäinen lienee jo maistelukelpoinen.
Siemenet on siis kylvetty 4.12.2012 eli miltei päivälleen 4kk siinä meni - keskellä talvea.
(https://lh6.googleusercontent.com/-hLaYQvishQI/UWbrnxr8GRI/AAAAAAAAKK4/mQSHGy0S2Tc/w491-h325-p-o/DSC_4094.JPG)
Lajikkeista ei ole edelleenkään hajuakaan, mutta pari arvausta tuonne lajikkeentunnistamisketjuun on onneksi tullut.
Hienosti näkyy chilien kasvu tuossa timelapsessa :) Millä kuvasit sitä?
Ihan tavallinen webkamera on kiinni Raspberry Pi -koneessa ja ottaa kuvan 5 min välein valoisaan aikaan.
Itselle muistiin: Ulkoilutus alkoi.
Kasvit viettävät päivät ulkona, lasitetulla parvekkeella.
Aamun keli oli +7, puolipilvistä. Parempaa valoa se auringonvalo kuitenkin lienee, kuin ESL:n antama sinipuna.
Yöksi vielä sisälle, (räntä?)sateita lupailee.
Saa nuokin pärjätä ulkona, jos isäntäkin liikkuu jo moottoripyörällä ::)
Chilit muuttaneet kokonaan ulos.
Vieressä kasvaa jonkinlainen basilikavalikoima - eiköhän niistä jotain sapuskaa saada.
Hyvää kesää!!
(https://lh5.googleusercontent.com/-dAq3Kr8gdcw/UY-WkmWF87I/AAAAAAAAKPE/4-gQBuZjhu8/w529-h395-no/525446_10151616447213254_482924658_n.jpg)
Nuohan näyttää oikein hyviltä! Eiköhän nyt ne pari, joitten tyypistä ei ole ollut varmuutta, ala myös päästä kiinni juonesta ja podintuotannosta.