ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Öögonpupilli - huhtikuu 11, 2013, 20:20:08 IP

Otsikko: Ketä muka kiinnostaa
Kirjoitti: Öögonpupilli - huhtikuu 11, 2013, 20:20:08 IP
Lempiväri = musta
Tykkään koirista ja kissoista.....

Olen kasvatellut chiliä kohta vuoden ja lajia en tiedä, epäilen että se on habanero. Ainakin kaupan habanerosta otin siemenet.




Otsikko: Vs: Ketä muka kiinnostaa
Kirjoitti: Ryhis - huhtikuu 12, 2013, 09:00:27 AP
Aloha!
Otsikko: Vs: Ketä muka kiinnostaa
Kirjoitti: Noli Me Tangere - huhtikuu 12, 2013, 10:28:39 AP
Paras esittelyviesti koskaan.
Otsikko: Vs: Ketä muka kiinnostaa
Kirjoitti: Caide - huhtikuu 12, 2013, 14:32:49 IP
Lainaus käyttäjältä: Öögonpupilli - huhtikuu 11, 2013, 20:20:08 IP
Lempiväri = musta
Tykkään koirista ja kissoista.....

Olen kasvatellut chiliä kohta vuoden ja lajia en tiedä, epäilen että se on habanero. Ainakin kaupan habanerosta otin siemenet.
Suurehkolla todennäköisyydellä tuokin on habanero... Turveteloa.
Otsikko: Vs: Ketä muka kiinnostaa
Kirjoitti: Toby - huhtikuu 12, 2013, 17:09:06 IP
Lainaus käyttäjältä: Caide - huhtikuu 12, 2013, 14:32:49 IP
Lainaus käyttäjältä: Öögonpupilli - huhtikuu 11, 2013, 20:20:08 IP
Lempiväri = musta
Tykkään koirista ja kissoista.....

Olen kasvatellut chiliä kohta vuoden ja lajia en tiedä, epäilen että se on habanero. Ainakin kaupan habanerosta otin siemenet.
Suurehkolla todennäköisyydellä tuokin on habanero... Turveteloa.

Vasta kirjautunu ja nyt jo trollilinjalla :D

Mut tervetuloa joukkoon kummaan!
Otsikko: Vs: Ketä muka kiinnostaa
Kirjoitti: Whili - huhtikuu 19, 2013, 06:04:15 AP
Tervetuloa

Ja pistäppä jotain muutakin kasvamaan, kuin tuo kaupan (todennäköisesti pahanmakuinen) habanero.
Otsikko: Vs: Ketä muka kiinnostaa
Kirjoitti: Öögonpupilli - huhtikuu 21, 2013, 08:27:54 AP
Lainaus käyttäjältä: Whili - huhtikuu 19, 2013, 06:04:15 AP
Tervetuloa

Ja pistäppä jotain muutakin kasvamaan, kuin tuo kaupan (todennäköisesti pahanmakuinen) habanero.

On tuossa kasvamassa sellanen pieni punainen minkä sain serkuta. Eli ei taaskaan tietoa mikä on kyseessä, mutta kivaa on.
Tänään pääsen poimimaan tämän vuoden ensimmäiset kypsät habanerot.

Osaatko suositella jotakin erityisen hyvän makuista lajia? Mieli tekisi jotakin makeata ja tulisuus ei saisi peittää makua kokonaan kuten näissä habaneroissa tuppaa käymään.
Otsikko: Vs: Ketä muka kiinnostaa
Kirjoitti: Whili - huhtikuu 21, 2013, 08:41:38 AP
Lainaus käyttäjältä: Öögonpupilli - huhtikuu 21, 2013, 08:27:54 AP
Osaatko suositella jotakin erityisen hyvän makuista lajia? Mieli tekisi jotakin makeata ja tulisuus ei saisi peittää makua kokonaan kuten näissä habaneroissa tuppaa käymään.
Aji Cristal on erinomainen joka paikan chili, poltetta löytyy mutta ei liikaa. Ja onhan noita paljon muitakin.
Chiliwikiin (http://chiliwiki.fi/index.php?title=Etusivu) tutkimaan annuum ja baccatum-listoja.
Otsikko: Vs: Ketä muka kiinnostaa
Kirjoitti: Jani M - huhtikuu 21, 2013, 14:23:59 IP
Lainaus käyttäjältä: Whili - huhtikuu 21, 2013, 08:41:38 AP
Lainaus käyttäjältä: Öögonpupilli - huhtikuu 21, 2013, 08:27:54 AP
Osaatko suositella jotakin erityisen hyvän makuista lajia? Mieli tekisi jotakin makeata ja tulisuus ei saisi peittää makua kokonaan kuten näissä habaneroissa tuppaa käymään.
Aji Cristal on erinomainen joka paikan chili, poltetta löytyy mutta ei liikaa. Ja onhan noita paljon muitakin.
Chiliwikiin (http://chiliwiki.fi/index.php?title=Etusivu) tutkimaan annuum ja baccatum-listoja.

Miten olis Sugar Rush? Pitäis olla makeahko, miedolla tulisuudella. Chiliwikissä on öhmm... hieman vajaahko artikkeli siitä lajikkeesta, mutta google ehkä tietää enemmän. :)
Otsikko: Vs: Ketä muka kiinnostaa
Kirjoitti: unenkuva - huhtikuu 22, 2013, 09:38:27 AP
Aji Fantasy vois olla hyvä myös. Herculenaum Pompeii myös, itse maistan siitä jopa rypäleen makua, eikä liian tulinen ole
Otsikko: Vs: Ketä muka kiinnostaa
Kirjoitti: akselsson1 - huhtikuu 22, 2013, 10:35:52 AP
Myös chinensejen puolelta löytyy mietoja, kuten pink habanero tai trinidad perfume! makua en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta odotukset on niistä korkealla :)