Tervehdys kaikille jäsenille!
Olen pitkään itse pohtinut chilikasvien kasvattamista ja ajattelin ehkä aloittaa sen tänä keväänä, joten päätin liittyä osaavaan seuraanne :)
Olen myös AMK-opiskelija, ja tällä hetkellä teemme markkinointi tutkielmaa yhden ystävän business ideasta joka littyy suoraan chilikasvien kasvattamisen tehostamiseen/optimointiin. Jos voisitte ystävällisesti täyttää seuraavan kyselyn se auttaisi suunnattomasti tuotekehitystä! Linkit löytyy viestin lopusta ;D
Tutkimuksen tarkoitus:
Olemme opiskelijoita Haaga-Helia ammattikorkeakoulusta ja opiskelemme kansainvälistä liiketaloutta.
Tämän tutkimuksen tarkoitus on arvioida tarvetta LED kasvien kasvatuslampuille.
Tuote on edullinen, vähän energiaa käyttävä kasvatuslamppu, joka tarjoaa kasvien kasvamiseen parhaimman
mahdollisen värikirjon.
Tätä tutkimusta käytetään kartoittamaan onko kyseiselle tuotteelle markkinoita.
Luottamuksellisuus
Seuraava tutkimus on täysin nimetön. Kerättyjä henkilökohtaisia tietoja ei käytetä tämän tutkimuksen
ulkopuolella eikä niitä anneta kolmansille osapuolille.
Kiitos ajastanne ja avustanne! :D :D :D
Suomeksi:
http://www.webropolsurveys.com/S/7AA40F760D738E7C.par
In english:
http://www.webropolsurveys.com/S/E8E5272FF02964C1.par
Vastattu. Onnea bisnekseen! :)
Jepulis! Onnea oikean päätöksen tekemiseen! :)
Vastattu. Toivoisin että jos joskus tulee tuotantoon niin panostakaa hinta/valaisu teho suhteeseen. Mitään 10-50w turhakkeita ei kukaan osta yli 20-30€ hintaan. ;)
"8. Kuinka paljon olisitte valmis maksamaan SimpLEDin kasvilampuista?"
"13. Kuinka todennäköisesti ostaisitte tämän tuotteen?"
Löydettävissä olevan informaation pohjalta en kyllä olisi ostamassa yhtään mitään! Miksei missään lue minkälainen tuote on kyseessä?
Onko nyt yhtään mietitty tätä juttua?