ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Pei - huhtikuu 29, 2013, 18:52:55 IP

Otsikko: Näyttää hyvältä alustalta
Kirjoitti: Pei - huhtikuu 29, 2013, 18:52:55 IP
Hei! Esittäydytään nyt kun talon tapoihin kuuluu. Terveiset sisäsaaristosta, jossa yritän herätellä lapsuudenkotini puutarhaa eloon vaihtelevalla menestyksellä. Luonto ja biologia kiinnostaa ja työllistää, olen myös aktiivinen kirjoittaja. Ruoka on tärkeää, ja hyvät raaka-aineet.

Chiliä olen muutamina vuosina hieman kokeillut kasvattaa, mutta taito ei ole vielä karttunut kohdilleen. Joka vuosi on suuri härdelli hyöty- ja koristekasvikylvöjen ympärillä. Syksyllä yleensä vähän repsottaa, mutta intohimo ei laannu. Yritän parhaani.

Täällä vaikuttaisi olevan neuvoa ja knoppia joka lähtöön. Kiva että saan liittyä joukkoonne.
Otsikko: Vs: Näyttää hyvältä alustalta
Kirjoitti: Huru-ukko - huhtikuu 29, 2013, 19:03:55 IP
Ilo tulee olemaan meidän puolella...Tervetuloa  :).
Otsikko: Vs: Näyttää hyvältä alustalta
Kirjoitti: Macex - huhtikuu 29, 2013, 19:11:34 IP
Tervetuloa joukkoon. Rohkeasti kyselemään jos joku juttu askarruttaa. :)
Otsikko: Vs: Näyttää hyvältä alustalta
Kirjoitti: bobster - huhtikuu 29, 2013, 19:19:17 IP
Tervetuloa! Täältä tosiaan saa neuvon kaikkeen mieltä askarruttavaan. Päiväkirjoja neuvon selaileen, on siellä maailmanluokan jätkien touhuja. :)
Otsikko: Vs: Näyttää hyvältä alustalta
Kirjoitti: Jahvetti - huhtikuu 29, 2013, 22:38:48 IP
Tervetuloa minunkin puolesta!
Otsikko: Vs: Näyttää hyvältä alustalta
Kirjoitti: Toby - huhtikuu 30, 2013, 09:45:48 AP
Tervetuloa joukkoon!
Otsikko: Vs: Näyttää hyvältä alustalta
Kirjoitti: Pei - huhtikuu 30, 2013, 17:54:30 IP
Kiitos ja kihelmöivän tulista vappua kaikille!  8)
Otsikko: Vs: Näyttää hyvältä alustalta
Kirjoitti: Whili - toukokuu 05, 2013, 15:01:39 IP
Tervetuloa  :)