Hei! Esittäydytään nyt kun talon tapoihin kuuluu. Terveiset sisäsaaristosta, jossa yritän herätellä lapsuudenkotini puutarhaa eloon vaihtelevalla menestyksellä. Luonto ja biologia kiinnostaa ja työllistää, olen myös aktiivinen kirjoittaja. Ruoka on tärkeää, ja hyvät raaka-aineet.
Chiliä olen muutamina vuosina hieman kokeillut kasvattaa, mutta taito ei ole vielä karttunut kohdilleen. Joka vuosi on suuri härdelli hyöty- ja koristekasvikylvöjen ympärillä. Syksyllä yleensä vähän repsottaa, mutta intohimo ei laannu. Yritän parhaani.
Täällä vaikuttaisi olevan neuvoa ja knoppia joka lähtöön. Kiva että saan liittyä joukkoonne.
Ilo tulee olemaan meidän puolella...Tervetuloa :).
Tervetuloa joukkoon. Rohkeasti kyselemään jos joku juttu askarruttaa. :)
Tervetuloa! Täältä tosiaan saa neuvon kaikkeen mieltä askarruttavaan. Päiväkirjoja neuvon selaileen, on siellä maailmanluokan jätkien touhuja. :)
Tervetuloa minunkin puolesta!
Tervetuloa joukkoon!
Kiitos ja kihelmöivän tulista vappua kaikille! 8)
Tervetuloa :)