Uusi chili harrastelija tullut taloon..
Muutamia kuvia yritys erehdys periaatteella kasvatetuista chileistä löytyy alla olevan linkin takaa.
http://lipas.net/~matti/chili_2013/ (http://lipas.net/~matti/chili_2013/)
Tervetuloa
ja komiasti on lähteneet yritykset/erehdykset kasvamaan :D
No joo, keltämättä. :)
Jamaican bell tekee marjaa ihan hyvin.
Starfish on ollut todella hidas itämään ja kasvamaan.Tällä hetkellä starfishistä löytynee muutama marja.
Oli pakko tarkistaa tuo Starfishin itävyys, laitoin muutaman siemenen 5 vko sitten itämään, eikä vieläkään ole itämistä tapahtunut, en tiedä mistä moinen johtuu.
Bhut jolokia teki marjaa jo heti toukokuussa, sitten tapahtuikin se suuri moka. Sää tiedotus lupasi hallaa joten siirsin kasvit sisälle josta alkoikin "sulkasato" nyt nuppuja ja kukkia kyllä pukkaa, mutta siihen se jää ei ainakaan vielä ole tehnyt yhtään ainoa marjaa.
hotlemon tekee ihan kivasti marjaa, kunhan vielä kypsyisivät.
Bolivian rainbow kasvaa kohtuullisen hyvin.
Tervetuloa :)
Tervetuloa foorumille! :)
Tervetuloa. :)
Hyvin näkyy chilit kasvavan. ;)
Tervetuloa!
Tervetuloa :)..