Lauantaina 31.8
Lounastapahtuma klo 11.00
Hinta 25 € sis. buffan ja laivamatkat ja esittelyjä, jne.
Iltatapahtuma lko 18.30
Ravut, ruoka, chilit, Poppamies, ja Hauli Bros duo.
Liput 49 €, sis. laivamatkat, Buffan ja ohjelman.
Lisäksi molemmissa risteilyissä Poppamies-esittelyjä, Chiliyhdistys-infoja yms.
Ja lippuja saa tämän topicin kautta, Yv:llä, chilifesteillä infopisteestältä yms.yms.
Levittäkää sanaa myös tutuille firmoille, moni voi olla kiinnostunut ottamaan isommankin lippupaketin.
Niin mainittakoon vielä, että risteily lähtee Tampereen alarannasta ;D
(http://kuvapilvi.fi/k/YcsZ.jpg)
Mitä buffetti ja illallinen pitää sisällään?
Minkälaisia nämä risteilyt olivat? :) Tuliko paljon porukkaa ja oliskos kuvia jossain? :)