Kasvatus ja yleinen chilitieto => Chililajikkeiden arvostelut => Aiheen aloitti: jaolsten - syyskuu 15, 2013, 22:55:03 IP

Otsikko: Trinidad Peach C.chinense
Kirjoitti: jaolsten - syyskuu 15, 2013, 22:55:03 IP
Trinidad Peach Tulisuus: 6

(https://lh4.googleusercontent.com/-d0qEg2eNP2o/UjWMNIQK0EI/AAAAAAAAIfM/9o6BwAaBspg/s720/2013_syys15%2520002.JPG)
Trinidad Scorpion Moruga Yellow-nimisenä se Semillaksesta mulle myytiin. Podi aivan erinäköinen. Poltetta tuossa ei juuri ollenkaan. Silti tämä on kauden suurin yllättäjä! Herpiilin mainostama Persikkaisuus on tässä aivan jumalaisen vahvana aromina, joka alkaa podin leikkaamisesta tuoksuna ja päättyy podin syömisen jälkeiseen viipyilevään, mutta erittäin hienostuneeseen lämpöön. Tämä lentää ensikauden kasvatuksiin monen siemenen turvin. Olkoon uusi nimensä vaikka Trinidad Peach!

Persikkainen unelma.