ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Cheini - syyskuu 26, 2013, 16:14:12 IP

Otsikko: Cheini hei!
Kirjoitti: Cheini - syyskuu 26, 2013, 16:14:12 IP
Ilmoittaudun vähän myöhässä ku on tullu kaikennäköstä jo kyseltyä ja selitettyä ympäri foorumia.
Chilien kasvatuksen eka kausi alko tarkalleen kolme päivää sitten ku siemenet sai istutettuu multiin.
Aloittelu lajikkeet: Bolivian rainbow, thai rawit, black scorpion tongue, golden cayenne, catarina,
                             Aji cristal, aji arbolado, aji finlandia,
                             Naga morich, congo yellow
Jos tulee mieleen jotain erityistä mainintaa (esim. törkeä epäonnistuminen :D) jostain lajikkeesta ni saa vinkata. ;)
Idätyslaatikoon jäi neljä paikkaa tyhjäks ni laitoin perus timjamia niihin. Tilasin viel rosmariinin, sitruunabasilikan ja sitruunaruohon siemenet, mut muita uusia ei oo tähän syksyyn tulossa.
Kuten murteestakin selviää, joka puskee väkisin läpi myös kirjotuksiin, asustelen etelä-karjalassa.
Yritän pitää maalaisjärjen mukana teksteissä ja olla kyselemättä mitään täysin itsestäänselviä asioita, mutta elämän kokemusta ei ole montaa vuosikymmentä, en ole hortonomi enkä sähkömies, joten jonkun mielestä tyhmiä kysymyksiä saattaa esiintyä aika ajoin...  ;D
Vois viel kertoo et tää on suunnilleen eka foorumi mille koskaan kirjotan eli viel pitää perehtyy noihi hienouksiin kuten tekstin lainaus jne.
Ei tähän hätään muuta!
Otsikko: Vs: Cheini hei!
Kirjoitti: Whili - syyskuu 26, 2013, 16:41:01 IP
Lämpimästi tervetuloa  :D

..mutta idätysajankohta vaan on hieman erikoinen.
Tai jos sitten haluat varmistaa ISOT kasvit ensikesäksi, niin mikä ettei.

No valoa reilusti niin hyvin menee  :)
Otsikko: Vs: Cheini hei!
Kirjoitti: Huru-ukko - syyskuu 26, 2013, 16:43:43 IP
Tervetuloa  :)!.
Otsikko: Vs: Cheini hei!
Kirjoitti: Cheini - syyskuu 26, 2013, 19:27:29 IP
Kiitos, kiitos! juu tarkotus on ainaki yhestä lajikkeesta tehdä oikein iso ruukkukasvi sisälle. Pitää myöhemmin katella et mikä laji soveltuu siihe parhaiten.  :P
Otsikko: Vs: Cheini hei!
Kirjoitti: Habanervous - syyskuu 26, 2013, 20:26:50 IP
Teretulemast vaa munkii pualest! :)
Otsikko: Vs: Cheini hei!
Kirjoitti: Miquel - syyskuu 26, 2013, 20:51:21 IP
Tervetuloa, neiti Etelä-Karjala!  :)

Nyt vain päiväkirjaa pystyyn!
Otsikko: Vs: Cheini hei!
Kirjoitti: Toby - syyskuu 26, 2013, 21:46:18 IP
Lainaus käyttäjältä: Cheini - syyskuu 26, 2013, 16:14:12 IP
Bolivian rainbow, Aji cristal, Naga morich
Tervetuloa foorumille! Ja hienoja lajikkeita oot valinnu, mukana oli aika erikoisiakin tapauksia.
Otsikko: Vs: Cheini hei!
Kirjoitti: Caide - syyskuu 27, 2013, 10:23:46 AP
Tervetuloa mukaan chilien kiehtovaan maailmaan!
Otsikko: Vs: Cheini hei!
Kirjoitti: Thiikeri - lokakuu 01, 2013, 09:47:46 AP
Tervetuloa mukaan myös itseni puolesta :)

Hyviä lajikkeita näyt laittaneen multiin :)
Otsikko: Vs: Cheini hei!
Kirjoitti: Cheini - lokakuu 01, 2013, 12:04:00 IP
Kiitos kiitos ! :)
Ja nopeitakin vielä; tänään viimeinenkin näytti itäneen. Nagahan se
Otsikko: Vs: Cheini hei!
Kirjoitti: ChiliChillailija - marraskuu 22, 2013, 16:03:42 IP
Sanotaan itsekin vielä, että tervetuloa mukaan.