Kaverini on innokas kasvimies ja hältä sain pari siementä. Kerto et noista pitäs kasvaa tommone puska ja minä siihe että älä ny viitti. No ei muutakun siemenet itään ja purkkii ja kuukauden jälkee rupes nouseen pikkusia taimia. Lamppuje alla niitä kasvattelin kevään ja kesän alussa löin kaikki kasvihuoneeseen mökillä. Sieltä on nyt sit tullu semmosii pitkii punasii helvetin voimakkaalle maistuvii puikkoja. Niitä joka ruokaan änkeen ja hyvää on. Kivalta hommalta tuntuu joten pitänee yks huone pistää vallan tän kyseisen viljelyyn. Uutena juttuna oon aatellu tän kylmäsavustuksen ja chilejäkin kuulemma voi savustella.
Mainiosti voi savustaa. Tervetuloa joukkoomme kummaan :)
Lisää aiheesta: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=3879.0 (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=3879.0)
Tere tulemast!
Tevretuloa foorumille.
Tervetuloa! Innokas kalansavustaja olen itsekin, nyt pitäisi katsella hyvä joulukalatarjous jotta suku ja ystävät saavat nauttiakseen kunnollista kylmäsavukalaa. ;)