ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Mipe - lokakuu 18, 2013, 19:12:44 IP

Otsikko: Tervehdys täältä Joensuusta!
Kirjoitti: Mipe - lokakuu 18, 2013, 19:12:44 IP
Olen nyt tässä pari kautta kasvatellut chilejä ja kolmatta suunnittelen. Tätä foorumia on tullut nyt jonkun aikaa seurattua päivittäin. No ensimmäinen kausi meni ihan totaalisesti läskiksi kun laitoin chilit itämään liian myöhään ja ne ei kerinnyt tuottaa satoa ollenkaan. Mutta en lannistunut siitä vaan päin vastoin innostuin enemmän chilin kasvatuksesta, joten tälle kaudelle laitoin chilit jo itämään aikaisemmin ja tällä kertaa saatiikiin jo satoa jonkun verran. Nyt kolmannella kaudelle meinasin enemmän eri lajikkeita kasvatella kun tällä kaudella taitaa olla pelkästään annuumeja ja yksi chinense. Tämä chiliharrastus tuntuu lähtevän kohta lapasesta kun innostus tätä harrastusta kohtaa vaan kasvaa ja kasvaa 8) . Saa nähdä tulenko pitämään päiväkirjaa kaudella 2014. Ainakin muiden päiväkirjoja on ollut mukava lukea täällä :)

Eipä tässä varmaan muuta
Otsikko: Vs: Tervehdys täältä Joensuusta!
Kirjoitti: Miquel - lokakuu 18, 2013, 19:40:57 IP
Tervetuloa ja rohkeasti päiväkirjaa vain pystyyn!  :)
Otsikko: Vs: Tervehdys täältä Joensuusta!
Kirjoitti: JaloPena - lokakuu 18, 2013, 19:59:57 IP
Katos, joku muukin täältä. Missäs päin joensuuta sinun chilikasvattamosi sijaitsee? 
Otsikko: Vs: Tervehdys täältä Joensuusta!
Kirjoitti: JaloPena - lokakuu 18, 2013, 20:00:50 IP
Niin, vielä piti sanomani, että tervetuloa porukkaan :)
Otsikko: Vs: Tervehdys täältä Joensuusta!
Kirjoitti: Mipe - lokakuu 18, 2013, 20:04:52 IP
kiitos kiitos. Olen oikeestaan Joensuun kupeesta, Ylämyllyltä!
Otsikko: Vs: Tervehdys täältä Joensuusta!
Kirjoitti: Toby - lokakuu 19, 2013, 10:46:38 AP
Tervetuloa!! :)
Otsikko: Vs: Tervehdys täältä Joensuusta!
Kirjoitti: Huru-ukko - lokakuu 19, 2013, 11:11:30 AP
Tervetuloa ! :)
Otsikko: Vs: Tervehdys täältä Joensuusta!
Kirjoitti: ChiliChillailija - marraskuu 09, 2013, 19:45:00 IP
Tervetuloa joukkoon!
Otsikko: Vs: Tervehdys täältä Joensuusta!
Kirjoitti: Dethlock - marraskuu 11, 2013, 12:31:30 IP
Tervetuloa. Joensuussa on suht lähiaikoina siemenmiitti ja jos innokkaita löytyy aluejaoston järjestäytyminen. Eikun mukaan vaan!
Otsikko: Vs: Tervehdys täältä Joensuusta!
Kirjoitti: Mipe - marraskuu 11, 2013, 14:54:22 IP
Aluejaoston perustaminen tänne Itä-Suomeen ois kyllä todella kova juttu. Mut noista siemenistä en tiedä kyllä tarviinko enempää kun on tullut haalittua vaikka mitä. Karkaa kohta lapasesta :D
Otsikko: Vs: Tervehdys täältä Joensuusta!
Kirjoitti: Dethlock - marraskuu 11, 2013, 15:26:20 IP
Se karkaa kohta lapasesta kuitenkin joten mukaan vaan.