Tervehdys täältä Vantaalta!
Aloittelin tämän "harrastuksen" reilu kk sitten käyttämällä ristiriitaisia mielipiteitä saanutta ZenGrow 2 laitetta.
Hienoa, että tällainen foorumi on olemassa, kiitos siitä ylläpidolle sekä nykyisille jäsenille!
Mitään painetta kasvatuksesta en aio ottaa vaan muut asiat kuten tuleva perheenlisäys jne. menevät tällä hetkellä kyllä edelle :)
Päiväkirjaosiosta voitte löytää kuitenkin oman päiväkirjani ZG:llä kasvattamisesta.
Terppa terppa! Tervetuloa joukkoon.
Tervetuloa !!! :)
Tervetuloa. :)
Huomaat varmasti kuinka chilien kasvatus vie mennessään. Odota vain ensi kesään.