ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Kajje - lokakuu 19, 2013, 09:09:14 AP

Otsikko: Terppa!
Kirjoitti: Kajje - lokakuu 19, 2013, 09:09:14 AP
Tervehdys täältä Vantaalta!

Aloittelin tämän "harrastuksen" reilu kk sitten käyttämällä ristiriitaisia mielipiteitä saanutta ZenGrow 2 laitetta.

Hienoa, että tällainen foorumi on olemassa, kiitos siitä ylläpidolle sekä nykyisille jäsenille!

Mitään painetta kasvatuksesta en aio ottaa vaan muut asiat kuten tuleva perheenlisäys jne. menevät tällä hetkellä kyllä edelle :)

Päiväkirjaosiosta voitte löytää kuitenkin oman päiväkirjani ZG:llä kasvattamisesta.

Otsikko: Vs: Terppa!
Kirjoitti: Toby - lokakuu 19, 2013, 10:47:20 AP
Terppa terppa! Tervetuloa joukkoon.
Otsikko: Vs: Terppa!
Kirjoitti: Huru-ukko - lokakuu 19, 2013, 11:12:05 AP
Tervetuloa !!! :)
Otsikko: Vs: Terppa!
Kirjoitti: ChiliChillailija - marraskuu 09, 2013, 19:44:27 IP
Tervetuloa. :)

Huomaat varmasti kuinka chilien kasvatus vie mennessään. Odota vain ensi kesään.