ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: JuissiTku - lokakuu 20, 2013, 17:21:17 IP

Otsikko: Tervehdys
Kirjoitti: JuissiTku - lokakuu 20, 2013, 17:21:17 IP
Hei kaikille.

Uhkaavasti nelikymppistä lähestyvä turkulaismies päätti aloittaa chilifoorumiuran. Muistaakseni ensimmäisen kerran kävin paikalla eräänä tylsänä työpäivänä 2007. Chilejä tullut kasvateltua vasta muutamavuosi, pääasiassa thaichiliä ja kaupan punaista. Tänävuonna kasvamassa chileistä inca berry, barbados habanero, thai sekä erään foorumilaisen antamat morugapistokkaat.

Muutin juuri parempien laidunten ääreen, kerrostalosta rivitaloon ja ensikesäksi on suuria suunnitelmia. Näistä myöhemmin lisää.
Otsikko: Vs: Tervehdys
Kirjoitti: Caide - lokakuu 20, 2013, 18:07:02 IP
Tervetuloa mukaan! Lisää Turkulaisia tarvii aina :)
Otsikko: Vs: Tervehdys
Kirjoitti: Toby - lokakuu 23, 2013, 07:11:52 AP
Tere tulemast! Kyllä se homma vielä lähtee käsistä :D
Otsikko: Vs: Tervehdys
Kirjoitti: ChiliChillailija - marraskuu 09, 2013, 19:43:23 IP
Tervetuloa mukaan chilistelemään. :)