ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Chilipo - marraskuu 09, 2013, 19:02:34 IP

Otsikko: Tervehdys
Kirjoitti: Chilipo - marraskuu 09, 2013, 19:02:34 IP
Tervehdys, täällä chilin ystävä Vantaalta. Chiliä kasvattanut pari vuotta. Lampun alla on ollut Sugar Rush, Aji Blando ja Ulupica.
Otsikko: Vs: Tervehdys
Kirjoitti: ChiliChillailija - marraskuu 09, 2013, 19:42:46 IP
Tervetuloa joukkoon! :)

Kannattaa kokeilla Aji Cristalia, sekä Orange Habaneroa. Molemmat ovat todella hyvän makuisia ja hyvin tuottavia lajikkeita, joita voi käyttää moneen.
Otsikko: Vs: Tervehdys
Kirjoitti: Toby - marraskuu 11, 2013, 07:43:17 AP
Tervetuloa Chilipo!