Tervehdys, täällä chilin ystävä Vantaalta. Chiliä kasvattanut pari vuotta. Lampun alla on ollut Sugar Rush, Aji Blando ja Ulupica.
Tervetuloa joukkoon! :)
Kannattaa kokeilla Aji Cristalia, sekä Orange Habaneroa. Molemmat ovat todella hyvän makuisia ja hyvin tuottavia lajikkeita, joita voi käyttää moneen.
Tervetuloa Chilipo!