ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: DrJewnicorn - joulukuu 03, 2013, 09:58:44 AP

Otsikko: DrJewnicorn on chilinkasvattaja
Kirjoitti: DrJewnicorn - joulukuu 03, 2013, 09:58:44 AP
olen DrJewnicorn ja kasvatan chiliä sisätiloissa ruukussa, hempyssä ja hydrossa. tällä hetkellä kasvamassa on bolivian rainbow, naga morich, 7 pod ja cayenne. käyttis lausutaan doctor unicorn. en käytä isoja kirjaimia foorumeilla. heippa   ;D
Otsikko: Vs: DrJewnicorn on chilinkasvattaja
Kirjoitti: Feint - joulukuu 03, 2013, 11:27:17 AP
Lainaus käyttäjältä: DrJewnicorn - joulukuu 03, 2013, 09:58:44 AP
olen DrJewnicorn. en käytä isoja kirjaimia foorumeilla.

Moro!  8)
Otsikko: Vs: DrJewnicorn on chilinkasvattaja
Kirjoitti: Toby - joulukuu 06, 2013, 00:13:27 AP
Lainaus käyttäjältä: DrJewnicorn - joulukuu 03, 2013, 09:58:44 AP
en käytä isoja kirjaimia foorumeilla.
Nimimerkissä ainakin käytit ::)
Mutta tervetuloa! Hyvät lajikkeet sulla. Bolivian rainbow on oikein hieno.
Otsikko: Vs: DrJewnicorn on chilinkasvattaja
Kirjoitti: ChiliChillailija - joulukuu 07, 2013, 21:58:40 IP
Tervetuloa foorumille! :)