Lainaus käyttäjältä: DrJewnicorn - joulukuu 03, 2013, 09:58:44 AP
olen DrJewnicorn. en käytä isoja kirjaimia foorumeilla.
Lainaus käyttäjältä: DrJewnicorn - joulukuu 03, 2013, 09:58:44 APNimimerkissä ainakin käytit ::)
en käytä isoja kirjaimia foorumeilla.