Aloitin kasviharrastukseni tomaatista ja orvokeista, jo hamalla 1970-luvulla. Kokeiltua on tullut mm maapähkinä, kiivi yms. Nyt pitäisi sitten opetella vesiviljelyn hienouksia.
Tuumasta toimeen! :)
Moro ja tervetuloa!
Tervetuloa!
Tässä linkki ,missä käsitellään vesiviljelyä.
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=1668.0 (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=1668.0)
Tervetuloa Suomen Pirkammaan ChiliyhdistysRy:n alajaoston puolesta ..ja mukaan rientoihin !!