ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Jesa - tammikuu 22, 2014, 21:47:05 IP

Otsikko: Moro Tampereelta
Kirjoitti: Jesa - tammikuu 22, 2014, 21:47:05 IP
Aloitin kasviharrastukseni tomaatista ja orvokeista, jo hamalla 1970-luvulla. Kokeiltua on tullut mm maapähkinä, kiivi yms. Nyt pitäisi sitten opetella vesiviljelyn hienouksia.
Otsikko: Vs: Moro Tampereelta
Kirjoitti: Miquel - tammikuu 22, 2014, 22:01:46 IP
Tuumasta toimeen!  :)
Otsikko: Vs: Moro Tampereelta
Kirjoitti: Toby - tammikuu 24, 2014, 19:45:15 IP
Moro ja tervetuloa!
Otsikko: Vs: Moro Tampereelta
Kirjoitti: Doodle - tammikuu 24, 2014, 20:20:24 IP
Tervetuloa!

Tässä linkki ,missä käsitellään vesiviljelyä.
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=1668.0 (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=1668.0)
Otsikko: Vs: Moro Tampereelta
Kirjoitti: Whili - tammikuu 24, 2014, 21:20:18 IP
Tervetuloa Suomen Pirkammaan ChiliyhdistysRy:n alajaoston puolesta    ..ja mukaan rientoihin !!