ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: NPhoBiaz - helmikuu 01, 2014, 19:55:58 IP

Otsikko: Tamperelainen aloittelija blogin kera
Kirjoitti: NPhoBiaz - helmikuu 01, 2014, 19:55:58 IP
Hei vaan kaikki! :)

Olen tamperelainen aloittelija ja tänään laitoin ensimmäiset siemeneni itämään. Tarkoituksenani on kasvattaa isälleni 50-vuotislahjaksi oma chilipensas - rakkaudella tietenkin.
Aloin kasvattamaan Naga Morichia ja pidän asiasta blogia - tai kuten itse sitä nimitän - lokikirjaa. ;D
Olen saanut paljon hyödyllistä tietoa tältä foorumilta ja haluan jonakin päivänä antaa saamani tiedon eteenpäin jollekin chilikärpäsen uhrille. ;) Tulen myös jatkossa vaivaamaan tyhmillä kysymyksilläni.

Jos jotakuta kiinnostaa jälleen yksi uusi chiliblogi, tässä siihen linkki: http://chililoki.blogspot.fi/
Saa kommentoida, jos teen heti alussa jotakin päin mäntyä.  ::)
Otsikko: Vs: Tamperelainen aloittelija blogin kera
Kirjoitti: Doodle - helmikuu 01, 2014, 21:38:33 IP
Tervetuloa mukaan joukkoomme! Tyhmiä kysymyksiä ei kannata pelätä käyt vain rohkeasti kysäisemässä Aloittelijan ja yleisten chilikysymysten nurkasta niin kysymykseesi mielellään vastataan oli se tyhmä tai ei.

Asiallisen näköistä touhua Blogissasi. Pistän seurantaan ;)
Otsikko: Vs: Tamperelainen aloittelija blogin kera
Kirjoitti: M1kko - helmikuu 01, 2014, 22:00:56 IP
Tervetuloa mukaan ja seuraillaan lokin tapahtumia.
Otsikko: Vs: Tamperelainen aloittelija blogin kera
Kirjoitti: NPhoBiaz - helmikuu 01, 2014, 22:43:37 IP
Kiitos!  ;D
Toivon pääseväni mukaan myös johonkin miittirinkiin Pirkanmaalla.
Otsikko: Vs: Tamperelainen aloittelija blogin kera
Kirjoitti: narttu - helmikuu 01, 2014, 23:38:53 IP
Tere tulemas joukkioon. :-*
Otsikko: Vs: Tamperelainen aloittelija blogin kera
Kirjoitti: Whili - helmikuu 02, 2014, 13:01:37 IP
Miiteistä ja muista ilmoitellaan täällä:  http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=8842.msg128603#msg128603
ja täällä:  http://chilifoorumi.fi/index.php?board=28.0

nii että tervetuloa  :D
Otsikko: Vs: Tamperelainen aloittelija blogin kera
Kirjoitti: NPhoBiaz - helmikuu 02, 2014, 17:05:14 IP
Lainaus käyttäjältä: Whili - helmikuu 02, 2014, 13:01:37 IP
Miiteistä ja muista ilmoitellaan täällä:  http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=8842.msg128603#msg128603
ja täällä:  http://chilifoorumi.fi/index.php?board=28.0

nii että tervetuloa  :D

Kiitos, seuraillaan palstoja. :)
Otsikko: Vs: Tamperelainen aloittelija blogin kera
Kirjoitti: Toby - helmikuu 02, 2014, 20:13:18 IP
Tervetuloa!