Laitetaanpas nyt jotain kirjoittaen tänne, että muistaa taas seuraavina vuosina mitä on tänä vuonna tullut sählätty. Viime vuonna kun chili tunki ulos kattoluukuista jo toukokuussa, tuli päätettyä aloittaa tämä kausi pikkusen myöhemmin. Kolmisen viikkoa sitte tuli laitettua ensimmäiset siemenet multiin, ja tällä viikolla on on sitte aloitettu kouliminen. Ja sitä riittää ;D
(http://i630.photobucket.com/albums/uu22/kalat69/DSC01671.jpg)
muutama koulittuna, sekä turpeessa että kivivillassa
(http://i630.photobucket.com/albums/uu22/kalat69/DSC01672.jpg)
viime vuotiset kasvatusputketkin otettu käyttöön, viime vuonna valoina oli ledit, tänä vuonna loisteputket :D
listaa kasvatuksista
annuumit
pepperoncini
guajillo
chilaca
chinese five colour
baccatumit
aji golden
aji angelo
el oro de Ecuador
aji Cristal
lemon drop
campane
champion
jamy
aji Benito
chinenset
fatalii
fatalii red
habanero hot lemon
havanna paprika
habanero cambia
naga morich
bhut jolokia yellow
aji dulce amarillo
sudden death
chichen itza
big bang chocolate naga
Trinidad scorpion moruga yellow
chocolate bhut jolokia
scotch bonnet big sun
7 pot white
Trinidad scorpion red
Trinidad scorpion butch t
sunrise scorpion
bhut jolokia strain I
Trinidad douglah
7 pot orange yellow
7 pot barrakpore
caribian red habanero
black naga
pink habanero
Trinidad perfume
west indian yellow habanero
pubescenset
turbo pube
costa rica yellow
rocoto san isidro
turbo pube red
rocoto montufar PI 585273
mini rocoto
manzano rojo
yellow rocoto
canario
rocoto rio huallaga
orange rocoto
rocoto la paz rojo
rocoto costa rica red
On muuten niin vaatimattomat määrät chileja tulossa että... XD
on siinä sulla melekosesti taimia. :DD
Taas näyttää hienolta toiminnalta.
Aivan älytöntä touhua! Taisi tulla Fataliille uusi haastaja ;)
Hetkinen! Näinkö oikein että nuo oli kasvarissa tähän aikaan???
Lainaus käyttäjältä: Michilin - helmikuu 12, 2014, 22:33:52 IP
Hetkinen! Näinkö oikein että nuo oli kasvarissa tähän aikaan???
Kiinnitin ihan samaan huomiota. o.O Onko sulla jotkut lämmittimet siellä?
Teille ihmettelijöille, katsokaapa Chililandian edelliset päivyrit ja tutustukaa Tammisillan puutarhaan. Siinä selitys miksi noin paljon taimia :)
Näyttäisi kasvavan mun tämän vuoden chilitkin siinä kivasti? :)
Shp saapui kyläilemään, leiponut aivan Super hyvän suklaakakun tuomisiksi, koristellu ihan omin pikku kätösin, mun omalla kuvalla kuulemma.
(http://i630.photobucket.com/albums/uu22/kalat69/5bd8e9f4-9bf3-46f6-baa2-24dac61c6dd3.jpg)
Suklaakakku munapään kuvalla ;D
Aivan loistava tekele!!! ;D
kyllähän tuo huhu paikkaansa pitää. tammisillan puutarha lopettaa, mutta me jatkamme yhä chilin parissa ;D
Jatkatte edelleen samalla paikalla ?