Kasvatus ja yleinen chilitieto => Tori => Aiheen aloitti: Miquel - huhtikuu 02, 2014, 08:02:29 AP

Otsikko: O: Kasvihuoneen automaattiavaajia
Kirjoitti: Miquel - huhtikuu 02, 2014, 08:02:29 AP
Hakusessa 4kpl mutta pienemmätkin määrät sekä pikkuvikaiset huomioidaan. Tarjoa niin katsotaan!
Otsikko: Vs: O: Kasvihuoneen automaattiavaajia
Kirjoitti: Whili - huhtikuu 02, 2014, 08:25:40 AP
Täälläkin olisi tarvetta parille kappaleelle  :)
Otsikko: Vs: O: Kasvihuoneen automaattiavaajia
Kirjoitti: Miquel - huhtikuu 02, 2014, 13:59:33 IP
Kimppatilaus halvempiin maihin? yli 40€ kappaleelta ei jotenkin houkuttele kun hinta kerrotaan neljällä...  ;D
Otsikko: Vs: O: Kasvihuoneen automaattiavaajia
Kirjoitti: janne_87 - huhtikuu 07, 2014, 05:46:34 AP
Itsekkin voisin osallistua tilaukseen jos joku ottaa homman harteilleen
Otsikko: Vs: O: Kasvihuoneen automaattiavaajia
Kirjoitti: x46900 - huhtikuu 07, 2014, 08:27:20 AP
Sama juttu, tosin olen vahvasti laadun - en hinnan perässä. Eli kimppaan voisin lähteä mukaan jos sellainen syntyy, mutta otan vastaan myös vinkkejä hyviksi havaituista automaattiavaajista.
Otsikko: Vs: O: Kasvihuoneen automaattiavaajia
Kirjoitti: Miquel - huhtikuu 07, 2014, 12:23:59 IP
10€ vaivanpalkkio tilauksen järjestäjälle puhtaana käteen.  ;D
Otsikko: Vs: O: Kasvihuoneen automaattiavaajia
Kirjoitti: janne_87 - huhtikuu 08, 2014, 12:26:44 IP
oletteko löytänyt mitään nettikauppoja jossa olisi halpoja avaajia?