Hakusessa 4kpl mutta pienemmätkin määrät sekä pikkuvikaiset huomioidaan. Tarjoa niin katsotaan!
Täälläkin olisi tarvetta parille kappaleelle :)
Kimppatilaus halvempiin maihin? yli 40€ kappaleelta ei jotenkin houkuttele kun hinta kerrotaan neljällä... ;D
Itsekkin voisin osallistua tilaukseen jos joku ottaa homman harteilleen
Sama juttu, tosin olen vahvasti laadun - en hinnan perässä. Eli kimppaan voisin lähteä mukaan jos sellainen syntyy, mutta otan vastaan myös vinkkejä hyviksi havaituista automaattiavaajista.
10€ vaivanpalkkio tilauksen järjestäjälle puhtaana käteen. ;D
oletteko löytänyt mitään nettikauppoja jossa olisi halpoja avaajia?