Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Suomen Chiliyhdistys ry => Aiheen aloitti: rallari85 - huhtikuu 25, 2014, 23:05:02 IP

Otsikko: Pohjois-Savo
Kirjoitti: rallari85 - huhtikuu 25, 2014, 23:05:02 IP
Ei taida Pohjois-Savossa olla yhdistys toimintaa vielä ? Onkos täällä paljon harrastajia. ?

Lähetetty minun GT-S7580 laitteesta Tapatalkilla

Otsikko: Vs: Pohjois-Savo
Kirjoitti: rallari85 - huhtikuu 26, 2014, 17:45:21 IP
Kyl me Savoon aluejaosto tarvittaisiin. . Haloo

Lähetetty minun GT-S7580 laitteesta Tapatalkilla

Otsikko: Vs: Pohjois-Savo
Kirjoitti: 0lli - huhtikuu 26, 2014, 18:22:29 IP
Ei oo toimintaa pohjois-, eikä täällä etelä-savossa, löytyisköhän väkeä enemmänkin :)
Otsikko: Vs: Pohjois-Savo
Kirjoitti: rallari85 - huhtikuu 29, 2014, 20:12:20 IP
Nii ku vois olla ihan mukavaa osallistua kaikkiin tapahtumiin yms

Lähetetty minun GT-S7580 laitteesta Tapatalkilla

Otsikko: Vs: Pohjois-Savo
Kirjoitti: 0lli - huhtikuu 29, 2014, 22:07:33 IP
Ihan totta! Tarpeeksi kun saisi porukkaa kokoon niin mikä ettei! :)
Otsikko: Vs: Pohjois-Savo
Kirjoitti: rallari85 - toukokuu 01, 2014, 22:32:17 IP
Meidän täytyy alkaa suunnitella.  Onko Olli faces ?

Lähetetty minun GT-S7580 laitteesta Tapatalkilla

Otsikko: Vs: Pohjois-Savo
Kirjoitti: 0lli - toukokuu 02, 2014, 07:25:01 AP
Lainaus käyttäjältä: rallari85 - toukokuu 01, 2014, 22:32:17 IP
Meidän täytyy alkaa suunnitella.  Onko Olli faces ?

Lähetetty minun GT-S7580 laitteesta Tapatalkilla
On Olli faces, mm.chilifoorumi.fi ryhmässä, Olli Salonen :)