Olen kohtapuolin 36v kaveri porista.Pidän kaikenlaisen ruoan laitosta, ja aloitellut chilien maistelun noin reilut vuosi sitten. itse en ole vielä mitään kasvatellut, mutta jonkin verran kipinä on siihenkin herännyt. Tähän asti habanero on ehdottomasti ollut suosikkini, niin tulisuudeltaan(minulle juuri passeli), ja etenkin maku. se on aivan pirun herkullinen! ;)
Tervetuloa foorumille! Nyt sitten siemeniä vain hommaamaan ja harjoittelemaan kasvatusta, valaisuun jos panostat niin saat ympärivuotista satoa ;)
No katos kehveliä! :D
Tervetuloa foorumille.