Kasvatus ja yleinen chilitieto => Päiväkirjat ja fotoalbumit => Aiheen aloitti: AnjaH - toukokuu 31, 2014, 22:57:12 IP

Otsikko: Ötököiden torjunta
Kirjoitti: AnjaH - toukokuu 31, 2014, 22:57:12 IP
Hei kaikki ötököiden kanssa tuskailleet.
Hankin sähköisen ötökkäpyydyksen ja nyt ei ole ollut mitään ongelmia   :D
Viime kausi oli kilpajuoksua kaikenlaisten ökkiäisten kanssa ja tuntui että mikään ei tehonnut.
Nyt kaikki chilit ovat hyvässä vauhdissa. Vanhassa Lanceolatumissa on jo ekat bodit kypsymässä.
Näyttää että on hyvä kausi tulossa. ;)
Otsikko: Vs: Ötököiden torjunta
Kirjoitti: Make12345 - kesäkuu 01, 2014, 11:25:39 AP
Hieno päiväkirja, näitä lis.... eiku? kiitos tiedosta, ois kylläkin mahtunut jo olemassa olevaan ötökkäkeskusteluun tämä viesti.