Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: sihteeri - kesäkuu 02, 2014, 09:09:57 AP

Otsikko: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: sihteeri - kesäkuu 02, 2014, 09:09:57 AP
Korkeakoskella vietetään chilistä viikonloppua heinäkuun puolessa välissä. Kertoillaan kievarin asiakkaille chilistä ja maistatellaan herkkuja. Yhdistysläisille on varattu koski käyttöön ja yöpymismahdollisuuksia löytyy.

http://www.kalastuskievari.fi/
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: chilifellow - kesäkuu 09, 2014, 19:38:47 IP
Entisenä kotkalaisena, suosittelen Korkeakosken miittiä. Paikka on mitä idyllisin.
Tulen paikalle.
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: Miquel - kesäkuu 09, 2014, 19:59:17 IP
Töissä! :( Muuten olisin ehdottomasti mukana!
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: cuski - kesäkuu 10, 2014, 17:12:06 IP
Saisiko ei enää yhdistysläinen osallistua? 2-3 hengelle olisi majoitus ja sauna lähistölä tarjolla (koskee vain vähintään naamatuttuja sori)
Muutenkin jos kalastuksesta kiinnostuneita niin olisi aina kun olemme paikalla mökillä tarjolla esim kuhaa affenaa lahnaa yms ja savustus vermeet. Omat chilit mukaan ja täysin 0 toleranssi alkon suhteen. Privaa jos kiinnostaa.

cuski
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: kalat69 - kesäkuu 12, 2014, 00:40:17 AP
kaikki saavat osallistua ilman muuta. ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen osallistuakseen yhdistyksen tapaamisiin.
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: chilifellow - kesäkuu 24, 2014, 16:17:16 IP
Hep! Haluaako joku kimppakyydin Kotkaan la 12.7.? Lähtöpaikkana Kerava tai sopivan juna-aseman kohdalta. Jaetaan bensakulut. Eestaas. Paluu su 13.7.

Laittakaa yv:tä
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: jaolsten - kesäkuu 27, 2014, 01:57:24 AP
Lainaus käyttäjältä: cuski - kesäkuu 10, 2014, 17:12:06 IP
täysin 0 toleranssi alkon suhteen. Privaa jos kiinnostaa.

cuski
:D
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: jaolsten - kesäkuu 27, 2014, 02:00:19 AP
Lainaus käyttäjältä: kalat69 - kesäkuu 12, 2014, 00:40:17 AP
kaikki saavat osallistua ilman muuta. ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen osallistuakseen yhdistyksen tapaamisiin.
Itse tapahtuma on kaikille avoin tietysti. Mutta joitain korkeakosken juttuja järkätään vain yhdistysläisille, ainakin majoitukseen ja kalastukseen liittyen. tarkemmat speksit lähempänä tapahtumaa.
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: sihteeri - kesäkuu 28, 2014, 09:19:44 AP
Tälläisiä hintoja saatiin Korkeakoskelta. Yhdistys tulee osallistumaan jäsenien maksuihin, kunhan tiedetään ensin kuinka paljon ihmisiä on tulossa mukaan.


kalastusluvat
Korkeakosken heittolaiturilla
6h klo 6-18 päättyen aina klo 18 15€
päivälupa klo 6-18 20€
Yölupa klo 18-06 25€

Siikakosken luvat
6h 15€
Vrk 20€

Venevuokra normaalisti 20€ /vrk (Mutta veneet on meidän omia, niin niistä tehdään kyllä chilihinta!)

Majoitus meillä: Kerrossänkypunkat 20€/punkka.
Taimenmökissä 2 punkkaa ja Lohessa 4 punkkaa. Omat petivaatteet.

Naapurin majatalosta Sauli tarjosi majoituksen 35€/hlö omilla petivaatteilla. Siellä on menossa juuri omistajan vaihdos ja jos uusi pitäjä ehtii saada majatalon haltuunsa, niin hinta on huokeampi.

Hotelleista Cumulus on lähin, parin kilometrin päässä, jos haluaa hotellia.


Nukkumapaikkaa haluavat varaavat itse paikat.http://www.kalastuskievari.fi/fi/yhteystiedot
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: sihteeri - kesäkuu 28, 2014, 10:35:37 AP
Naapurin majatalo on Kuninkaantien majatalo ja pitäjä on Erämys-keisarinkosket oy Varauksen yhteydessä kannattaa mainita Ruuti ja chilitapahtuma, ettei tule hinta yllätyksiä ylemmäs ja paljon!
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: Miquel - kesäkuu 28, 2014, 17:45:43 IP
Pyydän että tämä tapahtuma uusitaan! Harmittaa liikaa kun ei pääse mukaan!  :D
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: chilifellow - kesäkuu 29, 2014, 15:54:00 IP
Kiitti tiedoista, eli chilitapahtuma on klo 6- till Next Morning?

Kimppakyytiläisiä pk-seudulta? Laittakaa yv:tä
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: kalat69 - kesäkuu 29, 2014, 16:55:54 IP
siis tuonnehan voi lähteä jo perjantaina ja jatkaa sunnuntai-iltaan. me saavutaan paikalle suht ajoissa lauantaina Turusta. elikkä jos joku täältä kytiä haluaa, niin saattaa jopa kyytiin mahtua ;)
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: chilifellow - heinäkuu 04, 2014, 10:25:59 AP
Kimppakyytiläisiä pk-seudulta? Tsekatkaa aiemmat viestit.

La 12.7., kellonaika avoin, paluu Su 13.7., kellonaika avoin.

Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: sihteeri - heinäkuu 08, 2014, 10:19:23 AP
Muistakaas ensiviikonlopun chilimiitti Korkeakoskella! Säätkin on mitä mainioimmat, lupailee 22 astetta ja aurinkoista! Eikä sinne oo pakko kalalle tulla, voi tulla muutenkin vaan nauttimaan hyvästä seurasta ja ruuasta!
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: PP - heinäkuu 08, 2014, 13:23:20 IP
Saatoin jossain jollekin lupailla pääseväni, mutta toisin käy.
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: sihteeri - heinäkuu 12, 2014, 09:03:42 AP
Täällä Korkeakoskella ollaan valmiina vastaanottamaan teidät kaikki ihanat chilipäät. Kalastus on ilmaista yhdistyksen jäsenille, viime yönä nousi useita komeita lohia. Lemon droppi savukalaa tulossa, ja muutenkin loistava päivä! Kaikki vaan tänne!
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: sihteeri - heinäkuu 13, 2014, 22:19:56 IP
Miitti takana, mukavaa oli, vaikka yhdistysläiset olivat paikalla hyvin harvalukuisina. Mutta paikalla olijat nauttivat olostaan muidenkin puolesta ;D

Laitetaanpa muutama kuva.

(http://i630.photobucket.com/albums/uu22/kalat69/kalastuskievarinmiitti003.jpg)

Miittiä pukkaa :)

(http://i630.photobucket.com/albums/uu22/kalat69/kalastuskievarinmiitti002.jpg)

tuoretta chiliä ja muita herkkuja tarjolla

(http://i630.photobucket.com/albums/uu22/kalat69/kalastuskievarinmiitti004.jpg)

Yhdistyksen tuotteita myynissä

(http://i630.photobucket.com/albums/uu22/kalat69/kalastuskievarinmiitti007.jpg)

Nagaa syönnyt ;D

(http://i630.photobucket.com/albums/uu22/kalat69/kalastuskievarinmiitti012.jpg)

Yhdistyksen pojat kokoontuu

(http://i630.photobucket.com/albums/uu22/kalat69/kalastuskievarinmiitti024.jpg)

Yhdistyksen pojat kalalla ;)

(http://i630.photobucket.com/albums/uu22/kalat69/kalastuskievarinmiitti037.jpg)

Yhdistyksen edustus saapuu laiturille, johon yhdistykselle oli varattu 20 ilmaista kolmen päivän kalastuslupaa, ihan kaikkia ei tarvittu :)

(http://i630.photobucket.com/albums/uu22/kalat69/kalastuskievarinmiitti051.jpg)

Kalat69 yrittää....

(http://i630.photobucket.com/albums/uu22/kalat69/kalastuskievarinmiitti082.jpg)

Kievarin Ruuti esittelee saaliita :)
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: chilifellow - heinäkuu 20, 2014, 18:17:49 IP
Harmittaa, ku en päässyt paikalle. Tästähän voisi tehdä jokavuotisen tapahtuman?
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: sihteeri - heinäkuu 20, 2014, 23:16:22 IP
No, enpä tiedä kannattaako, kun ei yhdistysläisiä ollut järjestäjiä lukuunottamatta yhtään kalalla. Miitistä on ekan kerran kuitenkin tiedottu jo helmikuussa.
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: PP - heinäkuu 20, 2014, 23:49:44 IP
Lainaus käyttäjältä: sihteeri - heinäkuu 20, 2014, 23:16:22 IP
No, enpä tiedä kannattaako, kun ei yhdistysläisiä ollut järjestäjiä lukuunottamatta yhtään kalalla. Miitistä on ekan kerran kuitenkin tiedottu jo helmikuussa.

Ajankohta oli ehkä huonoin mahdollinen kesäajalla. Aktiivisinta loma-aikaa ja satoja muita tapahtumia. Kalastusmiitti voisi olla syksymmälläkin.
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: wille - heinäkuu 27, 2014, 22:42:33 IP
^ Me ollaan VPK:n porukalla käyty loka-marraskuussa. Viime kerralla tuli kalaa ihan mielettömästi. Harmi, etten ollut mukana tuolloin.
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: sihteeri - heinäkuu 28, 2014, 08:11:31 AP
Ongelman ydin on se, että kun kysellään onko kiinnostuneita ja koska pidettäis, löytyy aina tulijoita vaikka kuinka paljon, mutta kun varsinainen miitti on, niin eipä näy ketään paikalla. Mutta jos haluatte syksylle kalastus miittiä, niin varmasti onnistuu, kun joku vaan järjestää, yhdistys osallistuu varmasti, kun vaan halukas järjestäjä löytyy, joka kanssa hoitaa homman alusta loppuun :)
Otsikko: Vs: Korkeakosken kalastusaiheinen chilimiitti 12.7.
Kirjoitti: Jame - heinäkuu 28, 2014, 16:43:53 IP
Lainaus käyttäjältä: sihteeri - heinäkuu 28, 2014, 08:11:31 AP
Ongelman ydin on se, että kun kysellään onko kiinnostuneita ja koska pidettäis, löytyy aina tulijoita vaikka kuinka paljon, mutta kun varsinainen miitti on, niin eipä näy ketään paikalla. Mutta jos haluatte syksylle kalastus miittiä, niin varmasti onnistuu, kun joku vaan järjestää, yhdistys osallistuu varmasti, kun vaan halukas järjestäjä löytyy, joka kanssa hoitaa homman alusta loppuun :)

Tätä vaivaa tuntuu olevan ihan kaikkien suunnitelmien kanssa. Puolen vuoden päästä edessä oleva asia on ihan fine kaikille ja innokkaita riittää mutta kaksi viikkoa ennen H-hetkeä alkaa selittelyt. Joskus duunissa kun on järjestelty tapahtumia niin kokemusten mukaan jonkinlainen sitova ilmoittautuminen ja omavastuuosuuden maksaminen etukäteen vähentää "hukkaprosenttia" huomattavasti.