Tervehdys vain kaikille foorumilaisille, voisi kai näin ekaksi viestiksi tehdä pienen esittelyn. Eli, chilejä on tullut kuten muitakin kasveja kasvateltua jo useampi vuosi, oikeastaan kasvit ovat kiinnostaneet ihan pienestä alkaen. Viime aikoina on ruvennut vain chilikiinnostus kasvamaan ja päätin liittyä tälle foorumille, jota olen jo jonkin aikaa kurkkinut. Toivon saavani paljon tietoa täältä ja kokeneempien neuvoja tälläiselle chilialoittelijalle.
Terv. Chinampa91
Tervetuloa! :)
Juu täältä löytää kyllä paljon hyvää tietoa, saattaa tunti mennä ihan hetkessä kun alkaa lueskelemaan :D
Tervetuloa mukaan ja onnittelut hyvästä harrastusvalinnasta! ;)
Kysy vain rohkeasti jos kysyttävää ilmenee, täällä autetaan kyllä mielellään. :) Tuolta (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=5592.0) on hyvä aloittaa.
Tervetuloa foorumille!