ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Ärjy-Karju - heinäkuu 03, 2014, 21:25:09 IP

Otsikko: Raumalaistunut Ärjy-Karju: Tervehdys chilipäät !
Kirjoitti: Ärjy-Karju - heinäkuu 03, 2014, 21:25:09 IP
Olen lähes 50 vuotias äijä, nyt sitten Raumalla.


Otsikko: Vs: Raumalaistunut Ärjy-Karju: Tervehdys chilipäät !
Kirjoitti: unenkuva - heinäkuu 04, 2014, 09:28:22 AP

Osanotot veljesi puolesta :(
Hienoa perintöä olet tekemässä ja veljesi katselee Thorin kanssa ukkospilven päältä varmasti mielissään :) 
Otsikko: Vs: Raumalaistunut Ärjy-Karju: Tervehdys chilipäät !
Kirjoitti: Toby - heinäkuu 06, 2014, 07:35:51 AP
Mörkö siis tosiaan ON poissa... Osanottoni sekä jaksamista. Jos nyt ventovieraan tekstimuodossa olevat pahoittelut mitään auttavat...