Olen lähes 50 vuotias äijä, nyt sitten Raumalla.
Osanotot veljesi puolesta :(
Hienoa perintöä olet tekemässä ja veljesi katselee Thorin kanssa ukkospilven päältä varmasti mielissään :)
Mörkö siis tosiaan ON poissa... Osanottoni sekä jaksamista. Jos nyt ventovieraan tekstimuodossa olevat pahoittelut mitään auttavat...