ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: donjaffa - heinäkuu 09, 2014, 23:07:48 IP

Otsikko: Hoblaa
Kirjoitti: donjaffa - heinäkuu 09, 2014, 23:07:48 IP
Tervehdys! Liityimpä joukkoon iloiseen. Ensikosketus kasvattamiseen tuli joskus 2000-luvun alussa, kun kaveri kasvatti chilejä ja häneltä sain siemeniä. Luonnollisestikaan en tiennyt yhtään miten chilejä kasvatetaan ja homma taisi jäädä yhteen kesään. Viime talvena päätin kokeilla "luovan tauon" jälkeen ja tilasin läjän siemeniä ja tutustuin tarkemmin perusteisiin, jotta homma ei taas tyssäisi heti kättelyssä.

Tällä hetkellä kasvamassa Black Scorpion Tongue, Ancho San Luis, Trepadeira Werner, Moruga Scorpio, De Arbol, Cheyenne sekä Blondie. HIeman tarinaa tältä kaudelta sekä kuvia löytyy http://donjaffa.blogspot.fi/ (http://donjaffa.blogspot.fi/). Kaikkinensa hieno harrastus.
Otsikko: Vs: Hoblaa
Kirjoitti: Toby - heinäkuu 10, 2014, 19:22:43 IP
Oi, mikä valikoima! :o
Tervetuloa Chilifoorumille.
Otsikko: Vs: Hoblaa
Kirjoitti: 0lli - heinäkuu 10, 2014, 22:12:52 IP
Tervetuloa mukaan ja satoisaa kesää! :)