Tervehdys! Liityimpä joukkoon iloiseen. Ensikosketus kasvattamiseen tuli joskus 2000-luvun alussa, kun kaveri kasvatti chilejä ja häneltä sain siemeniä. Luonnollisestikaan en tiennyt yhtään miten chilejä kasvatetaan ja homma taisi jäädä yhteen kesään. Viime talvena päätin kokeilla "luovan tauon" jälkeen ja tilasin läjän siemeniä ja tutustuin tarkemmin perusteisiin, jotta homma ei taas tyssäisi heti kättelyssä.
Tällä hetkellä kasvamassa Black Scorpion Tongue, Ancho San Luis, Trepadeira Werner, Moruga Scorpio, De Arbol, Cheyenne sekä Blondie. HIeman tarinaa tältä kaudelta sekä kuvia löytyy http://donjaffa.blogspot.fi/ (http://donjaffa.blogspot.fi/). Kaikkinensa hieno harrastus.
Oi, mikä valikoima! :o
Tervetuloa Chilifoorumille.
Tervetuloa mukaan ja satoisaa kesää! :)