ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Ramiko - elokuu 08, 2014, 06:33:14 AP

Otsikko: Tervehdys
Kirjoitti: Ramiko - elokuu 08, 2014, 06:33:14 AP
Hei,

Päätin rekisteröityä foorumille, kun olen kuitenkin välillä myös lueskellut foorumia ja kasvatellut koristeena muutamia eri chilejäkin, sekä tykkään maustaa vegaaniruokani välillä tuliseksi. Tarkoitus olisi lisätä myös joitain kasvatuspäiväkirjoja itsekkin tänne sivustolle, kunhan saan niitä ensiksi tehtyä.
Otsikko: Vs: Tervehdys
Kirjoitti: Toby - elokuu 08, 2014, 10:37:27 AP
Tervetuloa kasvattelemaan, jakamaan mielipiteitä sekä kirjoittelemaan :)