Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: pasilan - syyskuu 02, 2014, 08:53:25 AP

Otsikko: Chilimiitti Kemissä 20.9.2014!
Kirjoitti: pasilan - syyskuu 02, 2014, 08:53:25 AP
20.9.2014 Kemissä on HOTTIA!

Pohjois-Suomen chiliharrastajien vapaamuotoinen tapaaminen järjestetään lauantaina 20.9.2014 klo 16 alkaen. Tilaisuus on omakustanteinen (ruoat ja juomat) ja avoin kaikille chiliharrastajille. Ilmoittautumiset tuonne http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15020.0 (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15020.0).

Tarkempi paikka selviää siinä vaiheessa kun osallistujamäärä on selvillä.

Lisätietoa löytyy yllä olevasta ketjusta sekä allekirjoittaneelta.
Otsikko: Vs: Chilimiitti Kemissä 20.9.2014!
Kirjoitti: Jani M - syyskuu 02, 2014, 09:07:02 AP
Eikö olis parempi kasata ilmoittautumiset tähän topikkiin?
Otsikko: Vs: Chilimiitti Kemissä 20.9.2014!
Kirjoitti: pasilan - syyskuu 02, 2014, 09:24:18 AP
Aattelin että menis samaan topiciin jossa on jo ilmoittautumisia ja jonne päivittyy asiasta käytävää muutakin keskustelua.

Jatkossa järkevintä on laittaa koko paketti omaksi miittitopiciksi.
Otsikko: Vs: Chilimiitti Kemissä 20.9.2014!
Kirjoitti: unenkuva - syyskuu 09, 2014, 10:16:58 AP

Meikä joutuu perumaan, pahoittelut :(  tuli menoa yhtäaikaa
Otsikko: Vs: Chilimiitti Kemissä 20.9.2014!
Kirjoitti: chili noob - syyskuu 19, 2014, 16:24:02 IP
eiköhäse ole tämä paikka :P viimeksi oli ainakin... siis pizzeria Di Mare
http://www.pizzeriadimare.fi/
Otsikko: Vs: Chilimiitti Kemissä 20.9.2014!
Kirjoitti: Jani M - syyskuu 20, 2014, 21:50:21 IP
Jawohl! Miitti ohi, kivaa oli ja hyviä chilejä ja safkaa. Aika pienellä porukalla meni tämäkin kerta, mutta jospa ensi kerralla jo enemmän.