20.9.2014 Kemissä on HOTTIA!
Pohjois-Suomen chiliharrastajien vapaamuotoinen tapaaminen järjestetään lauantaina 20.9.2014 klo 16 alkaen. Tilaisuus on omakustanteinen (ruoat ja juomat) ja avoin kaikille chiliharrastajille. Ilmoittautumiset tuonne http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15020.0 (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15020.0).
Tarkempi paikka selviää siinä vaiheessa kun osallistujamäärä on selvillä.
Lisätietoa löytyy yllä olevasta ketjusta sekä allekirjoittaneelta.
Eikö olis parempi kasata ilmoittautumiset tähän topikkiin?
Aattelin että menis samaan topiciin jossa on jo ilmoittautumisia ja jonne päivittyy asiasta käytävää muutakin keskustelua.
Jatkossa järkevintä on laittaa koko paketti omaksi miittitopiciksi.
Meikä joutuu perumaan, pahoittelut :( tuli menoa yhtäaikaa
eiköhäse ole tämä paikka :P viimeksi oli ainakin... siis pizzeria Di Mare
http://www.pizzeriadimare.fi/
Jawohl! Miitti ohi, kivaa oli ja hyviä chilejä ja safkaa. Aika pienellä porukalla meni tämäkin kerta, mutta jospa ensi kerralla jo enemmän.