Parempi myöhään kuin ei milloinkaan julkaista asia täälläkin. Chilifesteillä palkitsimme taas vuoden chiliteon.
Chiliteko 2014
*Chilivaari*
Suomen Chiliyhdistys ry palkitsee Chilivaarin Chiliteko 2014 -tunnustuksella merkittävästä toiminnasta chilien viljelyn ja käytön edistämiseksi.
Erityisen maininnan ansaitsee Chilivaarin blogi, joka on tuonut avun tuhansien, ellei kymmenien tuhansien chiliharrastajien chilinkasvatukseen.
Tampereella 15.8.2014
Suomen Chiliyhdistys ry
Jarkko Stenfors
Hallituksen puheenjohtaja
Pirjo Koivunen
Hallituksen jäsen
Mainittakoon, että Chilivaarin Blogilla kävijöitä on jo yli puoli miljoonaa! Kelatkaa!
Kävijätilasto
Sparkline 501,700
Onneksi olkoon Chilivaari!!
Ja kiitos kaikista neuvoista ja vinkeistä, niistä on ollut paljolti apua. :) Oikeaan osoitteeseen meni tämä palkinto.
Hyvä hyvä!
Hienoa! Kiitos hyvästä blogista Chilivaarille.
Hieno homma ja erityiskiitokset hyvästä blogista myös täältä!!
Hyvä chilivaari! Chilivaari blogillaan sytytti minutkin tähän harrastukseen. Blogeja tuli alkuun seurattua paljon tiuhempaan, kuin foorumia.
Taisi Chilivaarin blogi itsellänikin olla ensimmäinen mihin eksyin, kun aloin chilistä enemmän tietoa etsimään :)
Onnittelut täältäkin, hienoa työtä teet edistäessäsi chilitietoutta. :-*