ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Hasse - syyskuu 25, 2014, 10:43:47 AP

Otsikko: Tervehdys!
Kirjoitti: Hasse - syyskuu 25, 2014, 10:43:47 AP
Chili-kärpänen puri viime keväänä, kun saatiin pari pientä Habanero Red Dominica tainta. Niitä nyt hoidettu "kuin kukkaa kämmenellä", ja olivat jopa mukana 5 viikkoa lomalla veneessä. Nyt satoakin näyttäisi olevan tulossa. (Kuvasta näkyy tilanne viime viikolla). Tänään lisää podeja punastumassa, ja huomenna maistetaan sitä ensimmäistä.

(http://www.hinet.fi/chilikuvat/habis_red.jpg)
Otsikko: Vs: Tervehdys!
Kirjoitti: NPhoBiaz - syyskuu 25, 2014, 10:52:31 AP
Tervetuloa foorumille! :)
Otsikko: Vs: Tervehdys!
Kirjoitti: Jame - syyskuu 25, 2014, 18:18:39 IP
Tervetuloa!

Chilien hoito veneessä on jo sellainen teko jolle voi nostaa hattua.
Otsikko: Vs: Tervehdys!
Kirjoitti: Huru-ukko - syyskuu 25, 2014, 19:06:30 IP
Tervetuloa. Red Dominica oli toissa vuonna viljelyssä, pidin sitä maultaan parempana kuin Habanero Orangea....
Otsikko: Vs: Tervehdys!
Kirjoitti: Hasse - syyskuu 25, 2014, 20:51:03 IP
Lainaus käyttäjältä: Jame - syyskuu 25, 2014, 18:18:39 IP
Tervetuloa!

Chilien hoito veneessä on jo sellainen teko jolle voi nostaa hattua.

Näin se toimii  :). Kuvassa chilit Hangossa (vesitorni taustalla). Täytyy myöntää, että tänä kesänä aurinkoa ja lämpöä oli aika mukavasti.

(http://www.hinet.fi/chilikuvat/habis_hanko.jpg)
Otsikko: Vs: Tervehdys!
Kirjoitti: pave_p - syyskuu 25, 2014, 22:06:38 IP
Terve,

Itsekkin melko uusi tällä foorumilla ja aluksi hieman huvitti tuo vene homma. :D

Mutta venehän on loistava paikka tarkemmin ajateltuna: kosteaa ilmastoa, aurinkoa  ja tuholaisiltakin voi ainakin jossain määrin paremmin välttyä.
8)

Otsikko: Vs: Tervehdys!
Kirjoitti: Toby - syyskuu 27, 2014, 01:02:54 AP
Tervtuloa! Nätit kuvat on :o
Otsikko: Vs: Tervehdys!
Kirjoitti: 0lli - syyskuu 28, 2014, 23:20:35 IP
Tervetuloa mukaan! Nopeasti tuo värimuutos kyllä tapahtuu kun alkuun pääsee, niinkuin tuosta kuvastasi voi huomata :)
Otsikko: Vs: Tervehdys!
Kirjoitti: Whili - syyskuu 30, 2014, 16:45:07 IP
Harvat chilit pääsevät nauttimaan noin hulppeista maisemista  :D

..ja tervetuloa foorumille !!