HUOMIO!
Posteljooni pinkaisee kirjeen kohti Oulua ihan lähipäivinä, siemenketjukirjemiitti on määrä järjestää siis tulevana viikonloppuna.
Miittipaikka on vielä täysin auki, joten nyt jotain pikaista keskustelua asiasta!
No tätä ketjua koitinkin etsiä, mutten löytänyt :D
Minulla parhaiten kävisi sunnuntaina vähän illemmalla, esim. kuuden aikoihin. Siitähän kirjeen saa kätevästi sitten joko samana iltana, tai maanantaina postiin, niin kulkee jouhevasti.
Paikalla ei ole juuri väliä, ehdotan vaikka Coffee Housea, kuten aikaisemmin siemenmiitissä Oulussa oli. muitakin saa ehdottaa
Lainaus käyttäjältä: unenkuva - lokakuu 09, 2014, 10:43:23 AP
No tätä ketjua koitinkin etsiä, mutten löytänyt :D
Minulla parhaiten kävisi sunnuntaina vähän illemmalla, esim. kuuden aikoihin. Siitähän kirjeen saa kätevästi sitten joko samana iltana, tai maanantaina postiin, niin kulkee jouhevasti.
Paikalla ei ole juuri väliä, ehdotan vaikka Coffee Housea, kuten aikaisemmin siemenmiitissä Oulussa oli. muitakin saa ehdottaa
Siinä Amarillossakin oli ihan viihtyisä miitata ja vetää keskinkertaista chiliburgeria ääntä kohti.
Lainaus käyttäjältä: Jani M - lokakuu 09, 2014, 17:27:08 IP
Lainaus käyttäjältä: unenkuva - lokakuu 09, 2014, 10:43:23 AP
No tätä ketjua koitinkin etsiä, mutten löytänyt :D
Minulla parhaiten kävisi sunnuntaina vähän illemmalla, esim. kuuden aikoihin. Siitähän kirjeen saa kätevästi sitten joko samana iltana, tai maanantaina postiin, niin kulkee jouhevasti.
Paikalla ei ole juuri väliä, ehdotan vaikka Coffee Housea, kuten aikaisemmin siemenmiitissä Oulussa oli. muitakin saa ehdottaa
Siinä Amarillossakin oli ihan viihtyisä miitata ja vetää keskinkertaista chiliburgeria ääntä kohti.
Oisko se Amarillo sitte? mitä muut sanoo?
Tentti lauantai aamuna, joten ehkä lauantaikin saattas sopia joskus iltapäivällä. sunnuntaina pitäs sopia myös.
Sanotaan että Amarillo lauantaina klo 18 eteenpäin?
Tämä sovittu. Sain just lapsillekin hoidon järjestyyn :) Eli Amarillossa klo 18, meikä ottaa siidut
Joudun perumaan oulun reissun. Näyttää tuo ilma sellaselta että myöhään illalla ajellessa takaisin vois olla nastarenkaat tarpeen, kun nyt on 0.5C ja lunta sataa :(. Pitänee ite koittaa ilmoittautua kirjeeseen mukaan
Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - lokakuu 11, 2014, 10:40:48 AP
Joudun perumaan oulun reissun. Näyttää tuo ilma sellaselta että myöhään illalla ajellessa takaisin vois olla nastarenkaat tarpeen, kun nyt on 0.5C ja lunta sataa :(. Pitänee ite koittaa ilmoittautua kirjeeseen mukaan
Joo, vähän hasardit kesärengaskelit on kyllä. Itse vääntäydyn paikalle polkupyörällä, sliksirenkain tietty.. :D
Tarkennetaan paikkaa vieläPaikkana siis Ravintola Amarillo, rotuaarilta sisään ja ulko-ovien jälkeen käännös oikealle, mennään baarin puolelle. Siellä oli viimeksikin oikein mainiosti riittävän isoa pöytää. Jos tuntuu, että on oikeassa paikassa, eikä porukkaa silti löydy, soittele nolla neljä neljä viisi kaksi seitsemän yhdeksän kahdeksan neljä kaksi, niin opastelen paikalle.
Kirje on mulla ja pistän sunnuntaina sen postiin.