ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Trioniska - lokakuu 17, 2014, 19:27:47 IP

Otsikko: Juuh, niin tänne kanssa sanomassa hep
Kirjoitti: Trioniska - lokakuu 17, 2014, 19:27:47 IP
1. kausi takana ja "muutamalla" eurolla tehty erinäisiä lisähankintoja 2. kauden aloitukseen  8)

http://chilimuistio.blogspot.fi/ (http://chilimuistio.blogspot.fi/)

blogia aloittelin kanssa eli tuosta näkee kuinka kausi nro 1 meni.

Jotain olenkin jo laitellut palstoille ja nyt tännekin  ::)
Otsikko: Vs: Juuh, niin tänne kanssa sanomassa hep
Kirjoitti: NPhoBiaz - lokakuu 17, 2014, 19:46:35 IP
Tervetuloa, ja onnea kasvatuksiin! :) Hyvältä näyttää tuo blogi, sekä ensi vuoden kasvatuslista.
Otsikko: Vs: Juuh, niin tänne kanssa sanomassa hep
Kirjoitti: Jame - lokakuu 17, 2014, 19:58:49 IP
Tervetuloa joukkoon kummaan.
Otsikko: Vs: Juuh, niin tänne kanssa sanomassa hep
Kirjoitti: Toby - lokakuu 20, 2014, 19:27:09 IP
Tervetuloa! Täältä foorumilta löytyy hyvät vinkit jos jonkinlaisiin hankintoihin ;)