1. kausi takana ja "muutamalla" eurolla tehty erinäisiä lisähankintoja 2. kauden aloitukseen 8)
http://chilimuistio.blogspot.fi/ (http://chilimuistio.blogspot.fi/)
blogia aloittelin kanssa eli tuosta näkee kuinka kausi nro 1 meni.
Jotain olenkin jo laitellut palstoille ja nyt tännekin ::)
Tervetuloa, ja onnea kasvatuksiin! :) Hyvältä näyttää tuo blogi, sekä ensi vuoden kasvatuslista.
Tervetuloa joukkoon kummaan.
Tervetuloa! Täältä foorumilta löytyy hyvät vinkit jos jonkinlaisiin hankintoihin ;)