ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: teroasi - lokakuu 21, 2014, 15:02:26 IP

Otsikko: morjensta pöytään.
Kirjoitti: teroasi - lokakuu 21, 2014, 15:02:26 IP
Täällä jo nelisen vuotta chilejä kasvatellut aloittelija.
Ylivoimaiseksi suosikki chiliksi muodostunut lemon drop!
Kaiken kasvatuksen ohessa myös toinen kasvihuone haaveena rakentaa. Aina vaan siirtyy budjetin tiukkuuden takia.
Viime kesänä kasvoi champion, lemon drop,aji fantasy, jalopeno,habanero,turbo pude,orange flame ja naga. Kuten näkyy niin toinen kasvihuone ois tarpeen ku vaimon tomaatit ja paprikat pitäis johonkin saada.  ;)
Ensi kaudelle haaveissa ämpäri hydron testaaminen.
Lannoitus vinkkejä täytyy jostain etsiä. Ehkäpä täältä niitä löytyy.. ;)
Hyvää syksyä kaikille chilikavereille
-TERO
Otsikko: Vs: morjensta pöytään.
Kirjoitti: NPhoBiaz - lokakuu 21, 2014, 15:18:48 IP
Tervetuloa foorumille! :) Harvan neljä vuotta kasvattaneen olen kuullut kutsuvan itseään aloittelijaksi. :o
Hyvältä kuulostaa, onnea kasvatuksiin! 8) Laita ensi kaudelle päiväkirja pystyyn, niin saadaan seurailla! Sitä kautta saa myös paljon hyviä vinkkejä, jos jokin on menossa pieleen esim. vesiviljelyssä.
Otsikko: Vs: morjensta pöytään.
Kirjoitti: Max_7Pot - lokakuu 21, 2014, 15:20:07 IP
Tervetuloa chilipäiden joukkoon. Hyvää syksyä sinnekin.
Otsikko: Vs: morjensta pöytään.
Kirjoitti: teroasi - lokakuu 21, 2014, 15:31:19 IP
Vaatimattomuus kaunistaa vai miten se meni  ;)
Päiväkirja on harkinnassa kyllä, siitä jäis vähän itellekkin muistijälkeä. Katotaan mihin aika riittää. Ilokseni huomannut että pirkanmaalla näyttää olevan aktiivista väkeä chilin suhteen esim tammelantorin tapaamiset. Täytynee koittaa ottaa osaa toimintaan mahdollisimman paljon.
Otsikko: Vs: morjensta pöytään.
Kirjoitti: NPhoBiaz - lokakuu 21, 2014, 15:40:36 IP
Tampere on suomen chilipääkaupunki. ;) Kaikkea löytyy. On chilimiittejä, chilikauppaa ja chilifestit! ;D Ja paljon kasvattajia. Itse sain myös aloittaessani kaikki siemenet ja taimet kanssakasvattajilta Tampereella.
Otsikko: Vs: morjensta pöytään.
Kirjoitti: narttu - lokakuu 21, 2014, 19:48:06 IP
Kaikkee muuta on Tampereella, paitsi yhteistä tekemistä. (kokoontumisia) :-\
Otsikko: Vs: morjensta pöytään.
Kirjoitti: Toby - lokakuu 29, 2014, 15:45:37 IP
Tervetuloa nyt vielä minunkin puolestani :)
Otsikko: Vs: morjensta pöytään.
Kirjoitti: Whili - lokakuu 29, 2014, 18:23:55 IP
Lainaus käyttäjältä: narttu - lokakuu 21, 2014, 19:48:06 IP
Kaikkee muuta on Tampereella, paitsi yhteistä tekemistä. (kokoontumisia) :-\
Niitä on kun järkätään  8)

Nii ja Tervetuloa !!
Otsikko: Vs: morjensta pöytään.
Kirjoitti: teroasi - marraskuu 20, 2014, 15:35:41 IP
Nii jotainhan oli viime keväästä tammelantorilla, pitkin monta kertaa lähteä mutta jotenkin sitten jäi... Jos taas vastaavaa on ens vuonna lupaan parantaa tapani!
Päiväkirjan pistinkin pystyyn joten käykääs lukemassa ja antamassa kommenttia!