Kasvatus ja yleinen chilitieto => Tori => Aiheen aloitti: narttu - marraskuu 06, 2014, 20:48:41 IP

Otsikko: Ostetaan chilin podeja(kaikki käy)
Kirjoitti: narttu - marraskuu 06, 2014, 20:48:41 IP
Ostan podeja jos on ylimääräisiä. ;) Maksan niistä ja postituksesta, mutta koska en ole Riku Rikas, niin en kauheita pysty kustantaan.  :-[
Nimimerkillä: Tarvetta olis, kuka antas? :o
P.S Kaikki lajikkeet käy. :P
Otsikko: Vs: Ostetaan chilin podeja(kaikki käy)
Kirjoitti: bluesman - marraskuu 06, 2014, 20:56:12 IP
 Missäpäin asustelet?
Otsikko: Vs: Ostetaan chilin podeja(kaikki käy)
Kirjoitti: narttu - marraskuu 06, 2014, 21:08:29 IP
No Tampereella tietysti. ;)
Otsikko: Vs: Ostetaan chilin podeja(kaikki käy)
Kirjoitti: bluesman - marraskuu 06, 2014, 21:18:42 IP
 En jaksais millään ruveta pakkaamaan ja postittamaan. Ehkä n. ämpärillinen olis vielä ekstraa. Alkavat osin jo pehmetä. Jos joku hakis niin sais viedä pois. Pilkkominen ja jälkikäsittely saa nyt riittää.
Otsikko: Vs: Ostetaan chilin podeja(kaikki käy)
Kirjoitti: narttu - marraskuu 06, 2014, 21:24:29 IP
Autottomana hivenen vaikea hakea sieltä ja erittäin suuri harmi koska tarve olis suuri. :P
Otsikko: Vs: Ostetaan chilin podeja(kaikki käy)
Kirjoitti: Whili - marraskuu 06, 2014, 22:51:38 IP
kylllä noi joutaa mitä tossa pöydällä on...
Otsikko: Vs: Ostetaan chilin podeja(kaikki käy)
Kirjoitti: narttu - marraskuu 08, 2014, 18:57:48 IP
Tää ei ny vörkitä, joten näillä mennään.Saa poistaa ilmoituksen.