Tovin oon jo ehtinyt chillifoorumia selata. En ole pilkulleen uusi jäsen mutta esittäydyn silti.
Harrastuksen parissa muutamia vuosia.
Tarina kertoo hänen saaneen moruga scorpionin taimia joka johti hänet oikeille polulle.
Nykyään kasvattelen sitä sun tätä. Tänä vuonna keskityn hyötypuutarhaan. Tupakat, yrtit, chilit (tänä vuonna jäävät vähemmälle huomiolle) ja oma kasvimaa. Toivottavast harrastus poikii ammatin vielä joskus.
Hyvää tulevaa kautta kaikille! :)
Hyvää tulevaa kautta sinne myös, ja tervetuloa foorumille näin jälkikäteen ^^
Tervetuloa ja hyvää joulua!