Kasvatus ja yleinen chilitieto => Päiväkirjat ja fotoalbumit => Aiheen aloitti: cossuone - tammikuu 09, 2015, 16:03:29 IP

Kysely
Kysymys: Ledipaneeli
Vaihtoehto 1: 1 vaihtoehto ääntä: 4
Vaihtoehto 2: 2 vaihtoehto ääntä: 1
Vaihtoehto 3: 3 vaihtoehto ääntä: 1
Otsikko: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - tammikuu 09, 2015, 16:03:29 IP
Tammikuu jo.  Seuraavanlainen lista, mikä muuttuu ja elää.
Coco Reaper F2 Chilitunari
Chili Jalapeno
Jalapeno Giant
Jalapeno Purple
Jalapeno Jaloro
Jalapeno Chichimeca
Jalapeno Numex Pinata
Jalapeno Orange
Trinidad Moruga Scorpion Chocolate
Santaka
Red Habanero
Red Savina Habanero
Yellow Habanero
Poblano
Naga Morich
Aji Fantasy
Jamaican Bell
Charapita
Omnicolor
Lemon Drop
Chilaca
Capsicum Lanceolatum
Chocolate Bhut Jolokia X Douglah(Wannabe Chocolate Bhutlah?)
Pirkka punainen
Big Black Mama (Naga Morich x Trinidad Douglah)
Mojo Blackie (Bhut Jolokia x Pimenta da Neyde)
Tobaco Sweet
Serrano
Harolds St Barts
Goat´s Weed
Cayenne Long Slim
CGN-21500
Var. Exile (Capsicum Chacoënse)
Pimenta Lagrima
White Ghost
Pimenta Leopard
Pink Tiger
Pili Pili Ho-Ho
Ekat siemenet laitettu multiin.

(http://i.imgur.com/DPglxkPl.jpg)

Edittiiiii....Lisää multakasoja vaimo niin tykkää :) Kekkilän puutarhaturvetta käytän.

(http://i.imgur.com/xNAYTgil.jpg)

Tein Facebookkiin chilisivut, jonne on tarkoitus päivitellä enemmän juttua.  ---->  (http://i.imgur.com/VHI2gTo.jpg) (https://www.facebook.com/ChiliNoid)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - tammikuu 16, 2015, 17:09:11 IP
Oli mukava yllätys postilaatikossa, Kiitos! Chilitunari
Coco Reaperistä mielenkiintoinen juttu seuraavassa linkissä http://chilitunari.blogspot.fi/2015/01/story-of-coco-reaper.html
(http://i.imgur.com/7qVRd9Ol.jpg)
ja heti laitoin 5 siementä multiin.

Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - tammikuu 18, 2015, 09:36:08 AP
Tuli eilen viriteltyä ledipaneelit kattoon. 3xeville laatua,  kun alkoi Habanero, Bhut Jolokia ja Naga näyttää huonolta. Kokeillaan jos noista paneeleista olisi apua. Mietin että laittaisin uudet koulinnat myöhemmin noiden paneeleiden alle, mutta se varmaan vaatisi jonkun päivänvalolampun noitten paneeleiden lisäksi.??

(http://i.imgur.com/n5pKBOkl.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: etunimi94 - tammikuu 18, 2015, 10:55:58 AP
Hajavaloa noista ainakin lähtee reilusti niin joku heijastimen tapainen ei varmasti olisi pahitteeksi. Lähemmäksikin voisit laittaa nuo valot, menee nimittäin aika paljon hukkaan valoa tällä hetkellä. Onko nuo kasvit olleet ennen valon alla? Kyllä pärjäisi ilman muita lamppuja varmasti ihan hyvin mutta ei muutama spotti esli tms. koskaa haittaisi.
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - tammikuu 19, 2015, 16:40:26 IP
Ikea Samla Dripcap systeemin pesu ja toiminta kuntoo laitto. Vielä pitäisi päättää mitkä chilit pääset laitteeseen. Ainakin tuo Coco Reaper...niin ja millä ravinteella mennään, ehkä se tuttu ja turvallinen micro + mato.

(http://i.imgur.com/2YKaDonl.jpg)(http://i.imgur.com/lTm8eoCl.jpg)

Päädyinkin Advanced Nutrients ravinteisiin, kuulema täysin samaa kamaa kuin General Hydroponics. Puolet halvempaa!
AN Jungle Juice Micro (GHE Flora Micro) 1 litra      7.41EUR   
AN Jungle Juice Grow (GHE Flora Gro) 1 litra      7.41EUR
AN Jungle Juice Bloom (GHE Flora Bloom) 1 litra      7.41EUR
(http://i.imgur.com/tkbROB5l.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - tammikuu 20, 2015, 17:14:55 IP
Tuli piipahdettua Biltemassa 6,99€ kpl
(http://i.imgur.com/6xgOjAol.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - tammikuu 21, 2015, 20:54:10 IP
Kokeillaas nyt tätäkin eli superabsorbenttissa idätys  :o

4 x Trinidad Moruga Scorpion Chocolate                                                                                                         3 x Jalapeno Numex Pinata
(http://i.imgur.com/XMQg2OKl.jpg)(http://i.imgur.com/8IGlztRl.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - tammikuu 24, 2015, 18:44:23 IP
Capsicum lanceolatum nousi turpeesta

(http://i.imgur.com/EPeu6Vjl.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - tammikuu 29, 2015, 10:56:37 AP
Tuli shoppailtua heti aamusta.Tosi vanhat loistaputket 2xOsram T8 58w/950 vaihtuu lähipäivinä seuraaviin Viva-Lite T8, 58 W. Viva-Litestä ei minulla ole kokemuksia, mut toivon et tein hyvän kaupan.?

Viva-Lite T8 on täysspektrinen päivänvalolamppu, jonka valo on puhtaan valkoista. Lampun valossa värit näkyvät aitoina ja lukeminen on helppoa. Keskimääräinen elinikä on jopa 24 000 tuntia, ja valo on välkkymätöntä (34 kHz). Lamppua voidaan himmentää. T8-kantainen lamppu kuuluu luotettavaan Viva-Lite-mallistoon, ja sillä on yhden vuoden takuu.

Viva-Lite - tuo päivänvalo kotiisi!

Värilämpötila: 5 500 K
Värintoisto (Ra): 96
Valoteho: 3 400 lumen
Energialuokka: B
Mitat: 26 x 1500 mm
Tuoteryhmä: T8 (Ø26mm)
Tuotekoodi: VL58
Merkki: Viva-Lite

Jah...Siemeniä lisää Hehehe!

Big Black Mama (Naga Morich x Trinidad Douglah)
Mojo Blackie (Bhut Jolokia x Pimenta da Neyde)
Tobaco Sweet
Serrano
Harolds St Barts
Goat´s Weed
Cayenne Long Slim
CGN-21500
Var. Exile (Capsicum Chacoënse)
Pimenta Lagrima
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - helmikuu 07, 2015, 14:48:01 IP
Eka taimi siirretty Dripcap laatikkoon...

(http://i.imgur.com/8bIOBUKl.jpg)

Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - helmikuu 09, 2015, 14:31:13 IP
 Elikkä ensimmäistä kertaa kokeilen tätä idätyslautta menetelmää. Toivottavasti tein tuon nyt oikein. Chilivaarin ohjeen mukaan yritän. Lämpö näyttäis olevan noin 25C.

(http://i.imgur.com/YEb5qg0l.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - helmikuu 14, 2015, 12:16:12 IP
Ledipähkäilyä  :o


Ajattelin tilata ledivalon. Ebaystä tai vastaavasta. Paneeli tulisi 3-5 chilille. Päättäminen onkin nyt vaikeeta että minkä noista miljoonasta eri paneelista ottasin. Ohessa 3 vaihtoehtoa.


Vaihtoehto 1. http://www.ebay.de/itm/301232973146

Full Spectrum design:300w/180W
100pcs 3W LEDs
● 645nm~660nm,
● 620nm~630nm,
● 465nm~470nm,
● 460nm~465nm,
● 3500~4500K,
● 6000~9000K.
3 tuuletinta
paneelin koko (400x210x60mm)
paino 4,5kg

Vaihtoehto 2. http://www.ebay.com/itm/GM-STOCK-400W-LED-Grow-Light-Full-Spectrum-for-Indoor-Hydro-Growth-Flower-/191489336552

LEDs: 132*3W LEDs
LED Spectrum: 650~660nm, 620~630nm, 440~450nm, 460~470nm, Warm White, Neutral White
3 tuuletinta
paneelin koko(400x210x60mm)
paino 3,3kg

Vaihtoehto 3.http://www.aliexpress.com/store/product/42-3W-120W-Led-Aquarium-Light-Newest-Design-Full-Spectrum-UV-Blue-White-Aquariums-Lamp-For/1248928_2055396684.html

42*3W 120W Led Aquarium Light
             

   Group 1
Deep blue            460nm             1pcs 
Royal blue           450nm             19pcs
Violet-blue           430nm              1pcs
Group 2   
Cool White         14000K            15pcs   
Natural White     8000K              2pcs      
Warm White        3500K              2pcs      
Green                   520nm              1pcs       
Red                        660nm              1pcs 

2 tuuletinta
paneelin koko 322x192x70mm
paino 4kg


Sivun ylhäällä äänestys.
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: Chiljonka - helmikuu 14, 2015, 17:16:11 IP
Joskus paino voi kertoa laadusta, äänestin ykköstä :).
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: Jone1970 - helmikuu 15, 2015, 01:41:51 AP
Valitsisin itse vaihtoehdon 3 ja äänestin sitä myös. Paitsi valon sävy niin myös Chilijonkan mainitsema paino kriteereinä. 
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: Trioniska - helmikuu 15, 2015, 08:38:24 AP
Painosta...

Joskus repinyt auki jonkinmoisen kaiutintuolin, pienemmän mallisen, niin pilipali kaiuttimet, elektroniikka yhdellä tee-se-itse tyylisellä levyllä ja jonkinmoinen betonitiiliskivi painona...  ;)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: Jone1970 - helmikuu 15, 2015, 14:34:31 IP
Lainaus käyttäjältä: Trioniska - helmikuu 15, 2015, 08:38:24 AP
Painosta...

Joskus repinyt auki jonkinmoisen kaiutintuolin, pienemmän mallisen, niin pilipali kaiuttimet, elektroniikka yhdellä tee-se-itse tyylisellä levyllä ja jonkinmoinen betonitiiliskivi painona...  ;)
Niinhän se on että noiden valaisimien ostaminen vaikkapa eBay:stä on aikamoista arpapeliä.
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - helmikuu 18, 2015, 07:59:20 AP
Melko varmasti tuon 1 ledpaneelin tilaan, saanut niin paljon kehuja. Sillä varmaan pärjään jonkin aikaa, ensi kaudeksi vois sitten rakennella oman DIY ledihässäkän, nyt ei aika riitä :( Kauankohan tuon ledipaneelin matka kestää tänne pohjolaan?
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - helmikuu 19, 2015, 15:50:19 IP
Tänään tuli kokeiltua Nyhtöbroileria lime-chilikastikkeessa ohjetta ja hyväähän se oli. Tarkempi ohje löytyy Athaluksen päiväkirjasta.http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15825.60


(http://i.imgur.com/72LZXz5l.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: Larbba - helmikuu 20, 2015, 08:58:00 AP
Lainaus käyttäjältä: cossuone - helmikuu 18, 2015, 07:59:20 AP
Melko varmasti tuon 1 ledpaneelin tilaan, saanut niin paljon kehuja. Sillä varmaan pärjään jonkin aikaa, ensi kaudeksi vois sitten rakennella oman DIY ledihässäkän, nyt ei aika riitä :( Kauankohan tuon ledipaneelin matka kestää tänne pohjolaan?

Pistin sunnuntai iltana tilauksen vetämään ja seurannan mukaan eilen saapunut suomeen. Varmaan tänään sen saisi, jos olisi paikkakunalla. Toimitus on DHL:llä, mikä yleensä on toimittanut paketit nopeasti ja kotiovelle asti.
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - helmikuu 20, 2015, 09:52:26 AP
Nopeesti sitten tulee, hyvä homma!
Lainaus käyttäjältä: Larbba - helmikuu 20, 2015, 08:58:00 AP
Lainaus käyttäjältä: cossuone - helmikuu 18, 2015, 07:59:20 AP
Melko varmasti tuon 1 ledpaneelin tilaan, saanut niin paljon kehuja. Sillä varmaan pärjään jonkin aikaa, ensi kaudeksi vois sitten rakennella oman DIY ledihässäkän, nyt ei aika riitä :( Kauankohan tuon ledipaneelin matka kestää tänne pohjolaan?

Pistin sunnuntai iltana tilauksen vetämään ja seurannan mukaan eilen saapunut suomeen. Varmaan tänään sen saisi, jos olisi paikkakunalla. Toimitus on DHL:llä, mikä yleensä on toimittanut paketit nopeasti ja kotiovelle asti.
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - helmikuu 23, 2015, 19:39:45 IP
Nöf Nöf! tuli kävästyä Ikeassa tänään. Pari Trofast Nft systeemiä rakenteilla. Pumput ja muut tarvikkeet tulossa varmaan huomenna. Rocoto Montufar ja Tobago Sweet saavat kivat kodit.
(http://i.imgur.com/IvYv48bl.jpg)

Pari kasvukuvaa

(http://i.imgur.com/R8ds5ZIl.jpg) (http://i.imgur.com/3MH0ZhWl.jpg)


Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: PP - helmikuu 23, 2015, 21:52:52 IP
Lainaus käyttäjältä: cossuone - helmikuu 23, 2015, 19:39:45 IP
Nöf Nöf! tuli kävästyä Ikeassa tänään. Pari Trofast Nft systeemiä rakenteilla. Pumput ja muut tarvikkeet tulossa varmaan huomenna. Rocoto Montufar ja Tobago Sweet saavat kivat kodit.

Kivat kodit juu, ja sinä saat "kivan" kasvin, jos olosuhteet on sinne päinkään. Siinä voi käydä näin: helmikuun loppupuoli (https://lh5.googleusercontent.com/-A1ID1zyoIME/UwpZKGBOsWI/AAAAAAAASnY/4FrDWPgkTr8/s640/DSC03216a.JPG), maaliskuun loppu (https://lh5.googleusercontent.com/-lHcCCjBmH5c/UyBPogy2OTI/AAAAAAAAS-I/d8tDeLFHloU/s800/DSC03354a.JPG), huhtikuun puoliväli (https://lh5.googleusercontent.com/-8Fg0tLfMcDc/U1E13lEgBiI/AAAAAAAAU_4/OC630uAB-Yo/s654-no/DSC03663a.JPG) ja toukokuun loppu (https://lh3.googleusercontent.com/-P1zjG3_UYuU/U4TGwfvJoSI/AAAAAAAAWtM/kKCicPHOAaU/w535-h800-no/DSC03731a.JPG). Tuossa vaiheessa sitä oli jo leikattu monesti. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun laitoin Rocoton NFT:hen ellei sitten joskus ole 3+ metriä korkea 20+ neliön kasvari.
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - helmikuu 23, 2015, 22:07:36 IP
Kyllä tommosta just toivon ;D Taisi tuo idea tulla juuri sun päiväkirjasta tai jostain.. Tilava paikka onneksi katottu valmiiksi.. Katotaan miten lähtee kasvu käyntiin.
Lainaus käyttäjältä: PP - helmikuu 23, 2015, 21:52:52 IP
Lainaus käyttäjältä: cossuone - helmikuu 23, 2015, 19:39:45 IP
Nöf Nöf! tuli kävästyä Ikeassa tänään. Pari Trofast Nft systeemiä rakenteilla. Pumput ja muut tarvikkeet tulossa varmaan huomenna. Rocoto Montufar ja Tobago Sweet saavat kivat kodit.

Kivat kodit juu, ja sinä saat "kivan" kasvin, jos olosuhteet on sinne päinkään. Siinä voi käydä näin: helmikuun loppupuoli (https://lh5.googleusercontent.com/-A1ID1zyoIME/UwpZKGBOsWI/AAAAAAAASnY/4FrDWPgkTr8/s640/DSC03216a.JPG), maaliskuun loppu (https://lh5.googleusercontent.com/-lHcCCjBmH5c/UyBPogy2OTI/AAAAAAAAS-I/d8tDeLFHloU/s800/DSC03354a.JPG), huhtikuun puoliväli (https://lh5.googleusercontent.com/-8Fg0tLfMcDc/U1E13lEgBiI/AAAAAAAAU_4/OC630uAB-Yo/s654-no/DSC03663a.JPG) ja toukokuun loppu (https://lh3.googleusercontent.com/-P1zjG3_UYuU/U4TGwfvJoSI/AAAAAAAAWtM/kKCicPHOAaU/w535-h800-no/DSC03731a.JPG). Tuossa vaiheessa sitä oli jo leikattu monesti. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun laitoin Rocoton NFT:hen ellei sitten joskus ole 3+ metriä korkea 20+ neliön kasvari.
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - maaliskuu 02, 2015, 18:15:12 IP
Tuli tilattua tuo Led Grow Light. 4 päivää kesti paketin tulla saksan maalta. Hyvältä vaikuttaa.
(http://i.imgur.com/LmZymOzl.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - maaliskuu 08, 2015, 09:39:14 AP
Hyvää Naistenpäivää! <3


Jalapeno Jaloro eli JJ                                                                            Coco Reaper
(http://i.imgur.com/6PiwRIVl.jpg) (http://i.imgur.com/kEK5Je5l.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - maaliskuu 29, 2015, 14:08:19 IP
Pari kuvaa pitkästä aikaa..
White Ghost (dripcap)                                                                                                                                                           Big Black Mama(dripcap)
(http://i.imgur.com/aee9LnSl.jpg)(http://i.imgur.com/hfdQy4Ql.jpg)

(http://i.imgur.com/lvdRlrOl.jpg)(http://i.imgur.com/PRmcDxhl.jpg)(http://i.imgur.com/8e0DPyCl.jpg)(http://i.imgur.com/ynqoIBll.jpg)

(http://i.imgur.com/HYP9oibl.jpg)(http://i.imgur.com/aZYTseCl.jpg)(http://i.imgur.com/S0SFXcal.jpg)

(http://i.imgur.com/se5Wl4xl.jpg)(http://i.imgur.com/vFSIh0pl.jpg)(http://i.imgur.com/GCo85XOl.jpg)

(http://i.imgur.com/60kilvql.jpg)(http://i.imgur.com/qvPZMVkl.jpg)(http://i.imgur.com/uwalLo9l.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - huhtikuu 12, 2015, 20:50:36 IP
Hyvältä vaikuttaa tämä kausi. Kohta päästään jo ulkokasvatukseen, huhhuh! menaakin jo tila loppua :)
(http://i.imgur.com/FVBoCS4l.jpg) (http://i.imgur.com/brk47jEl.jpg)

(http://i.imgur.com/cdn0tNLl.jpg)(http://i.imgur.com/CwjwafJl.jpg)(http://i.imgur.com/nyyOFTHl.jpg)(http://i.imgur.com/brk47jEl.jpg)

(http://i.imgur.com/JGFCeR0l.jpg)(http://i.imgur.com/hdgfsRyl.jpg)(http://i.imgur.com/D9HZKCRl.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - toukokuu 02, 2015, 16:43:47 IP
Päivitystä tännekkin. Vappuna pääsivät ensimmäiset jo terassikasvariin, ensi viikolla alkaa sitten isompi ruukutus rumba. 100-120 chiliä uusiin isoihin(18L) ruukkuihin ja siirto terassikasvariin jossa saavat olla kesäkuuhun asti jolloin tulee isompi tunnelikasvari takapihalle. Terassikasvarissa lämpöä antaa kaasulla toimiva lämmitin ja hyvin on toiminut nyt muutaman yön.

Rocoto Montufar, Marlene. Starfish, Jamaican Bell. Aji Cristal
(http://i.imgur.com/n568M9gl.jpg)

C.Lanseolatum alkoi kukkimaan.
(http://i.imgur.com/O8xi7o7l.jpg)(http://i.imgur.com/d5hGzVfl.jpg)(http://i.imgur.com/rZYZr9ll.jpg)

Jalapeno Jaloro viihtyy karhun kodissa.
(http://i.imgur.com/HvoCkxNl.jpg)

Kookos-kaverit
(http://i.imgur.com/KPBY6Adh.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - toukokuu 07, 2015, 19:22:38 IP
Tänään oli ruukutus-päivä ja osa pääsi pikkukasvariin  Kesäkuussa sitten loput ulos.

(http://i.imgur.com/5O4EEKph.jpg)
(http://i.imgur.com/TtSwJojh.jpg)
(http://i.imgur.com/e3CS24yh.jpg)

Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - toukokuu 13, 2015, 18:38:06 IP
Tänään tuli tyydytettyä MAHA! :D Huomasin että puskassa roikkuu muutama valmis Jalapeno Chichimeca ja siittä se idea lähti.

Possun ripsejä, salsaa ja uusia perunoita.

6 kpl kypsiä tomaatteja
6 kpl paprikaa
2 kpl sipuli
4 Jalapenoa (http://www.pepperseeds.eu/jalapeno-chichimeca.html)
1 Habanero( ilmankin jo tulista, voi jättää pois)
3 rkl sokeria
suolaa

2 limen mehu
1/2 dl öljyä
4 kpl valkosipulinkynsiä

Hauduta kattilassa jonkin aikaa ja sauvasekoittimella pari rundia niin että jää paloja. Limenmehut kannattaa puristaa vasta keittämisen jälkeen joukkoon.
(http://i.imgur.com/MkhUtYth.jpg)

Possun ripsit tuli haettua paikalliselta teurastajalta, joka myös tekee todella hyvää Chilimakkaraa jonka tulisuus ei jätä kylmäksi.
päälle Anchoa ja merisuolaa,laitoin päälle myös tomaattien sisällöt.
(http://i.imgur.com/XyVTP6Sh.jpg)

(http://i.imgur.com/4r1vQOth.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: ALi - toukokuu 13, 2015, 20:21:44 IP
Emäntä valittaa kuolalammikoista lattialla...pistin koiran piikkiin.

Vuoden 2015 sato: 0g

Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - kesäkuu 10, 2015, 19:07:44 IP
Kasvari pystyssä ja reili puolet chileistä paikoillaan. Nyt saisi helteet alkaa.
(http://i.imgur.com/AyiexiNl.jpg)


White Ghost ja nuudelijuuret :)
(http://i.imgur.com/0Y02Vg9l.jpg)(http://i.imgur.com/K0AHiHvl.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - heinäkuu 27, 2015, 22:55:41 IP
Kesä oli  :-X :-X :-X :-X No jotain kuitenkin jäi käteen.. Heinän penalta tuli haettu 3-4 kiloa chilejä, jotta saa talveksi kunnon varaston. Kylmäsavustukseen suurin osa menee ja kuivatus siitä jauheeksi.
Heinän puutarhalta herkkuja. Scotch Bonnet MOA, Madame Jeanette, Jalafuego, Starfish, Monster Habanero, Naga Morich, Carolina Reaper.
(http://i.imgur.com/ZQHllFvl.jpg) 

Jalafuego, Bacon and Cheddar...  :P
(http://i.imgur.com/5GReCsHl.jpg)

Valmis annos. Chilin ilosanomaa täälläkin viedään eteenpäin.
(http://i.imgur.com/XhdR01I.jpg)

Omat kasvatukset                                                     
(http://i.imgur.com/4MzNlYil.jpg)

Big Black Mama
(http://i.imgur.com/mJZvUuFl.jpg)

Coco Reaper F2 kauden paras podittaja selkeästi.
(http://i.imgur.com/TljZjLml.jpg)(http://i.imgur.com/BCJnGpPl.jpg)(http://i.imgur.com/Gejh3Thl.jpg)(http://i.imgur.com/MMVcP4Kl.jpg)(http://i.imgur.com/aWznMOMl.jpg)(http://i.imgur.com/4EWQ5WPl.jpg)(http://i.imgur.com/ky6LJIhl.jpg)(http://i.imgur.com/ZHvenOul.jpg)

(http://i.imgur.com/0BhMLmRl.jpg)(http://i.imgur.com/T81crNtl.jpg)(http://i.imgur.com/AUzdEWWl.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - heinäkuu 29, 2015, 12:08:58 IP
Nyt se alkoi! Kylmäsavustus  :P

(http://i.imgur.com/DTUmFzbl.jpg)
(http://i.imgur.com/CNF3Auhl.jpg)(http://i.imgur.com/xBtyxvtl.jpg)
(http://i.imgur.com/HTXDV3Ll.jpg)(http://i.imgur.com/JUWZFLll.jpg)
(http://i.imgur.com/enhuo8tl.jpg)
Otsikko: Vs: Cossun kausi 2015
Kirjoitti: cossuone - elokuu 23, 2015, 19:15:43 IP
Elokuu alkaa olemaan lopussa ja on ollut erittäin opettavainen kausi. Nyt 2,5 vuotta kasvatellut, paljon paljon on vielä opittavaa ja se juuri tekeekin tästä mielenkiintoisen harrastuksen. Kausi 2016 jo mielessä ja joitain siemen hankintoja jo plakkarissa. Tähdellä merkityt siemet vielä hakusessa.

Coco Reaper F3  (3/3 sirkoilla)
Madame Jeanette (C. Chinense)
Pimientos de Padrón (C. annuum)
Brazilian Ghost pepper ***
Habanero x pequin***
Scotch bonnet MOA
Fish Pepper***
Criolla de cocina***
Trepadeira Werner***
Bhut Orange Copenhagen
Habanero Galapagos Isabela Red
Black Naga***
Ulupica Extra Large F2 ***
White Ghost
Hungarian Black

Laitetaan vielä kuvia mitä tässä tapahtunut.

(http://i.imgur.com/QKxfGZ8l.jpg)(http://i.imgur.com/A0Fv1Rbl.jpg)(http://i.imgur.com/fDoYO3ql.jpg)
(http://i.imgur.com/Ra4W4kOl.jpg)(http://i.imgur.com/6AZq3jUl.jpg)(http://i.imgur.com/G0PvPbwl.jpg)(http://i.imgur.com/nBBSpcql.jpg)
(http://i.imgur.com/QBdPpCsl.jpg)(http://i.imgur.com/KfvgK5Ql.jpg)(http://i.imgur.com/1GK4Hk8l.jpg)(http://i.imgur.com/8gjPoyGl.jpg)
(http://i.imgur.com/ugCvCl5l.jpg)(http://i.imgur.com/NC7SdY6l.jpg)(http://i.imgur.com/annDoY9l.jpg)(http://i.imgur.com/dmfpCPOl.jpg)(http://i.imgur.com/XbusKu5l.jpg)(http://i.imgur.com/pyAY96ul.jpg)(http://i.imgur.com/beG8Plfl.jpg)(http://i.imgur.com/pmblWxql.jpg)(http://i.imgur.com/m01h1A4l.jpg)
(http://i.imgur.com/xcuGWJYl.jpg)(http://i.imgur.com/LfuQCfJl.jpg)(http://i.imgur.com/mGbQe1sl.jpg)(http://i.imgur.com/RDW32sql.jpg)(http://i.imgur.com/obVDwoll.jpg)(http://i.imgur.com/Vtwb0FSl.jpg)