ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: MuscularChili - tammikuu 14, 2015, 01:55:58 AP

Otsikko: Morjensta vaan.
Kirjoitti: MuscularChili - tammikuu 14, 2015, 01:55:58 AP
Morjensta kaikille.

Paljon on tullut käytyä lukemassa täältä vinkkejä ja muita mielenkiintoisia asioita, mutta nyt sain aikaiseksi vasta liittyä mukaan,  mutta parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan.
Olen kohta 22 vuotias jannu täältä itärajan tuntumasta. Chilien kasvatusta kokeilin ensimmäisen kerran 2013 kaverilta saadulla tuntemattomaksi jääneellä puskalla, mutta se jäi sillä erää siihen.
Viime kesänä tuli hommattua tuommoinen Apache puskan alku orvokkien oston yhteydessä ja siitä on nyt syttynyt pienoinen kipinä tähän hommaan...

Tällä hetkellä on jo hyvänkokoisina taimina kasvamassa melko yleisiä lajikkeita eli:

-Apache F2
-Bolivian Rainbow
-Lemon Drop
-Pepperoncini
-Trinidad Scorpion Moruga

Tarkoitus olisi vielä hommata tässä lähiaikoina jotain erikoisempiakin lajikkeita. Ehdotuksia voi laittaa ja jos jollain on siemeniäkin niin voisin vastaanottaa/ostaa.

11.02.2015 Lisäyksinä on lajikkeihin on tullut

-Turbo Pube
-Malawi Bird`s Eye
-CAP 1141
Otsikko: Vs: Morjensta vaan.
Kirjoitti: NPhoBiaz - tammikuu 14, 2015, 07:27:48 AP
Tervetuloa sekaan kirjoittelenaan! :)
Hienoa että chilikärpänen puraisi kaverin toimesta, niin tämä homma leviää. ;)

Tuolla Fataliiseedsissä (http://fataliiseeds.net/) pääset perehtymään lajikkeisiin hieman paremmin, ja pääset saman tien tilaamaan siemenetkin.
Otsikko: Vs: Morjensta vaan.
Kirjoitti: chilifellow - tammikuu 14, 2015, 07:54:33 AP
Se on moro! Tosiaakin suosi kotimaista kasvattajaa eli www.fataliiseeds.net . Tai sitten vaihtareita / kyselyitä tän foorumin kautta.

Hyvä sivusto on myös www.infernochili.net , www.chiliwiki.fi (ne on suomeksi).

Tere tulemast!  ;D
Otsikko: Vs: Morjensta vaan.
Kirjoitti: Toby - tammikuu 14, 2015, 15:24:34 IP
Tere tulemast! Ja on muuten mielenkiintoinen valikoima lajikkeita, hieno homma :)
Otsikko: Vs: Morjensta vaan.
Kirjoitti: 0lli - tammikuu 14, 2015, 15:28:57 IP
Tervetuloa mukaan! Menestystä kaudelle 2015! :)
Otsikko: Vs: Morjensta vaan.
Kirjoitti: MuscularChili - tammikuu 15, 2015, 07:23:46 AP
Jees pitänee tuolta fatalilta tilailla jotain kivaa  :P
Tuonne osto ja vaihtopalstalle pistin kanssa ilmoituksen, ja jo ekat vaihtokaupat tehtynä   :)